AIRSOFTGAME.LT

[email protected]

+370 620 20903 +37065217618

Nuo 2014 metų Airsoftgame.lt siūlo aktyvų laisvalaikį. Organizuojame tiek vienadienius tiek ir savaitinius šratasvydžio (airsoft) žaidimus, draugų kompanijoms ar įmonėms. Bendradarbiaujame rengiant tarptautinio lygio žaidimus. Norite veiksmo, adrenalino, neišdildomų įspūdžių - padėsime! Turimas žaidybinis inventorius nuolat didinamas ir atnaujinamas. Galime pasiūlyti išskirtinių žaidimų scenarijų su jiems pritaikyta žaidybine įranga, A.R.M sistemą, tai - specialiai sukurta programinė įranga, kurios dėka žaidimai tampa interaktyvūs, viskas iš kompiuterinių žaidimų perkeliama į realybę. Tęsiame ir vystome tokių žaidimų koncepciją kaip S.T.A.L.K.E.R., Battlefield, Šturmas, BoS, Faction Wars bei Treniruočių tipo žaidimai.

BŪSIMI ORGANIZATORIAUS RENGINIAI

BoS / 2022-07-31/ ARTEFAKTAS

2022-07-31 08:00
Kviečiame visus Šratasvydžio Brolius į BoS (Brothers of steel) žaidimų seriją kurioje pats gali kurti savo BoS legendą... Jūsų laukia nauji įspūdžiai, inovatyvūs šratasvydžio projektai, naujų idėjų įgyvendimimas ir be abejo nuostabi draugų, bendraminčių kompanija Registracija į žaidimą vyksta iki 07-29d. 18:00val.   Dalyvių skaičius ribojamas iki 150   Renginio organizatoriai AirsoftGame.lt komanda   2022 metų“Brothers of steel” sezono Legend...

BIG BoS / 2022-08-27/28

2022-08-27 08:00
Kviečiame visus Šratasvydžio Brolius į BIG BoS (Didįjį Brothers of steel) žaidimą, ir išbandyti savo BoS legendą didesniu mastu... Jūsų laukia nauji įspūdžiai, inovatyvūs šratasvydžio projektai, naujų idėjų įgyvendimimas ir be abejo nuostabi draugų, bendraminčių kompanija Registracija į žaidimą vyksta iki 08-21d. 18:00val.   Renginio organizatoriai AirsoftGame.lt ir Tactical Day komandos   Žaidimo informacija bus papildyta   2022 metų“Brother...

PRAĖJĘ RENGINIAI

Žaidėjų įvertinimai

Ačiū už puiku žaidimą, labai patiko, jog organizatoriai valdo žaidimo eiga ir daro taip, jog 2 žaidybinėmis pusėmis būtų smagu. Taip ir toliau !!!!!
Vienį įdomiausių milsiminių žaidimų kur galima sudalyvauti. Ir tikrai, pati rimčiausia žaidimų įranga! Linkiu, kad ypač BoS nenustotų vystytis ir tobulėti! Ačiū!
Vienas geriausių BOS serijos žaidinmų, visais aspektais! Taip ir toliau!
Famous Fighting Fourt vardu, dėkojame už tikrai aukšto organizacinio lygio renginį. Džiugino rekvizito įvairovė. Renginio erdvė gerai pritaikyta šratasvydziui. Daug veiksmo, buvo smagu.
Puikus oras,dinamiskas scenarijus ir pabaigoje skani kose.naujo sezono atidarymas laikomas uzskaitytu 😉
Pliusai: labai geras ir aiškus veiksmo organizavimas iš pusių vadų( nepraleidom viso žaidimo vienoje vietoje,visada buvo aišku ką veikti ir kaip veikti), tikrai geri žaidimo elementai ( skaitmeniniai taškų skaičiavimai,force fieldai,respawno timeriai,raktai ir t.t.). Poligonas dinamiškas, yra ką veikti ir cqb ir miške. Puikios vaišės,šaltas vanduo,karšta arbata ir skani košė. Minusai: paklausus chronavino metu kodėl hpa matuoja 0.2 šratais, gavau atsakymą kad LŠF limitų jie nenaudoja ir jie yra nefizikai, kai bandžiau paaiškinti kodėl tai yra būtina. ( žaidimo aprašyme nurodyta, kad naudojami LŠF limitai). Vietinių žaidėjų kultūra ir akivaizdus taisyklių nesilaikymas.(full auto ir sniperiai pastatuose, hitų necallinimas). Keista "nežiūrėjimo pro langus taisyklė"( arba klijuojat langus plėvele, arba paprasčiausiai užkalat, bet tikėtis kad žmogus,kad ir netyčia pažiūrėjęs pro langą ir pamatęs priešininką nepasakys draugam,yra naivu ir nelogiška).
Šį kartą su komanda žaidėm už FA pajėgas, mano pastebėjimai: KAS MAN PATIKO: *Įdomi legenda, dinamiškas žaidimas, gerai vadovaujama pusėms. *Organizatoriai naudoja techniką (taškų skaičiavimas, "mirties" zonos generatorius) kuri pagyvina žaidimą. *Žemėlapis iš savęs yra įdomus, pastebėjau ir naujų fanieros priedangų lauke, labai smagu tai matyti, kad tobulinamas žemėlapis. *Laikini spawnai, ammo papildymas ne FOB'e. *Košė. *Illuminati pusė suteikia puikaus LARP'o elementų, patiko, tikiuosi bus daugiau! KAS MAN NEPATIKO IR KAIP TAI SIŪLAU KEISTI: *Jeigu rašote, kad matuojate pagal LŠF limitus, tai ir matuojam pagal LŠF limitus, kas yra matavimas džauliais su 0.3g arba sunkesniais šratais kitoms klasėms. Labai svarbu suprasti kodėl taip yra daroma - HPA ir GBBR sistemos gali viršyti nustatytus limitus kai pamatuojama su paprastais 0,2g BBS'ais ir m/s matavimu. *Žmonės kurie nesilaiko taisyklių ir šaudo su snaiperiu pastato viduje į ta patį pastatą (nesilaiko saugaus atstumo), žmonės kurie šaudo full-auto pastato viduje. Nepatiko kad nėra nei vieno organizatoriaus didžiausiuose susirėmimuose, net ir patyrusiams žaidėjams visko atsitinka ir būna labai smagu kai yra žvilgsnis iš šono, ir taip, mes visi buildinam airsofto kultūrą ir mes drausminam tokius žmones, bet būtų malonu kad ir organizatorius būtų tokiose vietose ir galėtų sudrausminti ir paaiškinti taisyklių nesuprantančiam žaidėjui, arba galima bandyti patyrusiems žaidėjams suteikti galimybę būti žaidimo slaptais marshalais apie tai pasakant per brief'ą ir duoti jiems geltonas korteles - jei jis pats savo akimis pamato kaip žaidėjas nesilaiko taisyklių, sudrausmina ir jis nesiklauso, tuomet marshalas gali jam skirti geltoną kortelę, pranešti drausminamojo pusės vadui, ir žaidėjas gauna pailsėti 30min, vėliau 1h, vėliau 2h, vėliau važiuoja namo ir gauna raudona pailsėti ilgesniam laikui - pasitvirtinusi taktika. *Žmonės vis dar nesupranta langų taisyklės - siūlau paprastą sprendimą - apklijuoti jusų nuomone langus/ertmes pro kurias negalima žiūrėti ir šaudytis juoda plėvele iš vidinės pusės. *Laikini spawnai - jie man ir patinka ir nepatinka, patinka pati laikino spawno idėja, bet manau, ji turėtu būti pamodifikuota, jei spawnas yra aktyviai puolamas ir vieta yra apšaudoma siūlau neleisti žmonėms respawninti tame spawn'e, vos tik prasideda aktyvi kova apie patį spawn'ą ir žmonės kurie laukė atsigavimo laikinajame turi išeiti į savo pagrindinį mirtviaką, taip būtų dinamiškesnis žaidimas, ir būtų sunkiau išlaikyti spawnus ir būtų juos įmanoma perimti. Man asmeniškai žaidimas nebuvo sugadintas, tačiau pirmą kartą per savo žaidimo metus pamačiau "CQB" snaiperį, kas buvo tikrai įdomu pamatyti. Tikrai matosi organizatorių darbas prie žemėlapio ir žaidimo idėjos, aš mačiau, kad marširavo Bombermenas ir buvo situacijų kai tikrai pataisė žaidimą, ačiū jam ir kitiems organizatoriams, tikiuosi pavyks atvykt dar kartą ir pastebėti pasikeitimus!
Didelis aciu uz puiku eventa! Net nepastebejau kaip praejo laikas. Visos puses suzaide maksimaliai. Girdejau gandus kad max 150 zmoniu? Itraukiant tiek daug misko i judesi, manau drasiai butu galima pakelti iki 200 zaideju. Aciu uz rengini!
Smagus renginys, idomus rekvizitai, gera atmosfera, pradzia labai stipri, bet i gala truputi nuslopsta zaideju entuziazmas.
Didžiulis dėkui kolektyvui už isimintinų akimirkų organizavimą, atsidavimą į žaidėjus ir aukšto lygio prfesionalumą keliant kartelę šalies mastu.