PUNIC WARS VI

Renginio pradžia
2024-03-23 (Š)
09:00
Renginio pabaiga
2024-03-23 (Š)
16:00
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
TDM,CTF,FIND AND RECOVER
Greičio limitai
Kaina
20 Renkama vietoj

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
44
Patvirtintų
44
Apmokėjusių
35

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

PUNIC WARS

 

Legenda

Tuo metu visa šalis kentėjo nuo skurdo ir nepritekliaus – dėl prastų oro sąlygų žemė nedavė derliaus, o dėl mažinamų etatų pusė gyventojų neteko darbo. Nebelikus, ką dėti ant pietų stalo, gyventojai sugalvojo sukilti. Nors prieš orus nepakovosi, bet prieš darbdavius ir koorporacijas – būtina. Gyventojai, sumanę kovoti už darbo vietų atgavimą, paskelbė kovą oligarchams, kurie šalies problemas sprendė darbo etatų mažinimu ir ekonomikos smukdymu žemyn. Vieni itin karingi, idant išlaikytų savo šeimas ir susigrąžintų darbus, jie pavargo nuo nepritekliaus ir žino, kad laimės, nes ateitis turi būti geresnė. Kiti – nenorintys pokyčių, įsitaisę patogiose kėdėse su odiniais rankų atramais, tenori įrodyti, kad gyventi galima ir dabar, jiems nepatogu kažką keisti, tai kirs per jų pinigines, o šios – išpampusios nuo kupiūrų kiekio, bet nieku gyvu jomis nesidalins su kitais. Už ką sirgsi tu šioje kovoje? Už gyventojus, pasiryžusius kovoti už savo oresnį gyvenimą ar už oligarchus, niekad nepavargstančius matyti tik save? Metas pasirinkti pozicijas, kelti ginklus. Kova prasideda.

N-18

Renginio programa

  • 09:30-10:00 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:00-10:30 žaidimo bendras brifingas
  • 10:30 žaidimo pradžia.
  • 16:30 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.

Žaidimo tipai:

  • Team deathmatch(TDM)
  • Capture the flag(CTF)
  • Find and recover
  • Payload

 

Taisyklės

Žaidimo metu griežtai draudžiama naudoti rusiškas uniformas, vėliavas ar kokia kita rusiška ar sovietine atributiką.

Visada dėvime akinius. Net ir mertviake jų nenusiimam, kažkas negerai einam prie mašinų ir ten susitvarkom. 

Neinam už stop juostų, jos skirtos įspėti kur yra pavojingi taškai.

Sužeistas žaidėjas, išsitraukia raudoną/oranžinę liemenę (liemenę privalo turėti kiekvienas žaidėjas), deda ją ant galvos ir keliauja į spawna.

Rikošetai skaitosi. Jeigu šratas atsimuša nuo kito objekto ir pataiko į jus, tu tampi sužeistu žaidėju.

Mediko taisyklė.

  •  Ar bus mediko taisyklė organizatoriai paskelbs prieš kiekviena žaidimą.
  •  Sužeista žaidėja galima grąžinti į žaidimą apviniodami galvą arba ranką visu binto ilgiu.
  • Antra karta pašautas žaidėjas grįžta i spawna.
  • Atsirišus bintui dėl prasto užrišimo arba kažkur užkliuvus, žaidėjas pats pasitaisyti nebegali, todėl toks žaidėjas skaitosi nukraujavęs ir turi grįžti i spawna

Dėl ginčų nestabdom žaidimo kitiems ir tiesiog kreipemes į organizatorius.

 

Organizatoriai:

Spartan Games visada laukia ir labai vertina žaidėju kritiką bei pastabas. Nuolatos ieškome kaip savo renginius padaryti įdomesnius. Mūsų žaidimuose dalyvauja tiek ilgamečiai airsofto entuziastai tiek pirmą kartą žaidžiantys.

Mūsų prioritetai 

  1. Saugumas
  2. Sąžiningumas, bei pagaba vieni kitiems
  3. Noras nugalėti

Mus rasite: čia

Specifinės taisyklės

Pusės

Blue

Yellow