OPERATION - FESTIVE STORM II

Renginio pradžia
2019-12-15 (S)
10:00
Renginio pabaiga
2019-12-15 (S)
16:30
Organizatorius
Žaidimo tipas
Skirmish & Roleplay
Kaina
10-20
Registracija į renginį Nuomininko registracija

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
45
Patvirtintų
45
Apmokėjusių
31

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

OPERATION - FESTIVE STORM II

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

Nuolatinio konflikto veikiamoje zonoje prieš kalėdas sutriko visos modernios susisiekimo ryšio priemonės. To pasekoje abiejų konflikte dalyvaujančių pusių vaikai liko be galimybės susisiekti su kalėdų seneliu, kad galėtų perduoti savo kalėdų norus.

Maksimalus dalyvių skaičius 100 + 10 (nuoma)

Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.

Žaidimo dienos programa:

Data: 2019-12-15

  • 09:00-10:00 Xmas market- mugė. Dalyviai gali dalyvauti, Kalėdinėje mugėje, kurios metu galės parduoti, keistis ar pirkti iš kitų įvairią ekipuotę.
  • 10:00-11:00 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 11:00-11:30 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 11:00-11:30 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:30-12:00 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00 žaidimo pradžia.
  • 16:30 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.
  • 16:40 Karšti HotDog’ai
  • 17:00 PirtisREKVIZITAI APMOKĖJIMUI

Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nick'us

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-12-07 10 Eur 
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-12-14 13 Eur
  • žaidimo dieną 2019-12-15 20 Eur

Žaidimo kaina nuomininkams:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-12-09 20 Eur 
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2019-12-14 25 Eur
  • žaidimo dieną - 2019-12-15 30 Eur (Tik iš anksto pranešus, kad apmokėsite žaidimo dieną!

Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C Ginklas, Apranga, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 3 eur).

Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.

 

Specifinės taisyklės

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.

AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS

  • Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
  • Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
  • Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
  • Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
  • Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
  • Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.

PIROTECHNIKA

  • Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
  • Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

Atvykdami į žaidimą būkite iškart pasiruošę:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. Žaidėjui neturint liemenes bus galima įsigyti vietoje (kaina 5 Eur), tad pasiruošiame iš anksto savo, kad nereiktų permokėti :)

Pusės

Pusė organizatoriaus nuožiūra