OPERATION - Act of Independence

Renginio pradžia
2020-02-16 (S)
10:00
Renginio pabaiga
2020-02-16 (S)
15:30
Organizatorius
Žaidimo tipas
Skirmish
Kaina
7-30
Registracija į renginį Nuomininko registracija

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
69
Patvirtintų
69
Apmokėjusių
61

Žaidybinės pusės

Prisegami failai

Renginio aprašymas

OPERATION - Act of Independence

Žaidimas skirtas paminėti vasario 16 dieną.

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

GREITU METU BUS PAPILDYTA

Maksimalus dalyvių skaičius 100 + 10 (nuoma)

Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.

Žaidimo dienos programa:

Data: 2020-02-16

  • 10:00-10:45 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:45-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00 žaidimo pradžia.
  • 15:30 žaidimo pabaiga, rezultatų aptarimas.
  •  

REKVIZITAI APMOKĖJIMUI

Pavadinimas: VšĮ Efrekas

Sąskaita: LT077300010160175351

Paskirtis: Jūsų Šaukinys/Nick'as ir 216 

Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nick'us

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-02 7 Eur 
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-11 10 Eur 
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-15 13 Eur
  • žaidimo dieną 2020-02-16 20 Eur

Žaidimo kaina nuomininkams:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-02 20 Eur 
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-11 25 Eur 
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-02-15 28 Eur
  • žaidimo dieną 2020-02-16 35 Eur (Tik iš anksto pranešus, kad apmokėsite žaidimo dieną!

Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36C Ginklas, Apranga, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė, 500 šratų (papildomos dėtuvės (+500 šratų kaina 3 eur).

Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.

 

Specifinės taisyklės

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką.
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu rėžimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas užsideda liemenę ir keliauja į mertviaką.

     

MEDIKO TAISYKLĖ

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 3 minutes kviesti mediką. (jei po 3 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)

  • Komandoje yra 3 Medikai kurie turi med. krepšį su vokais. Pribėgęs komandos medikas gali bandyti pagyditį nukautą karį, duodamas jam išsitraukti vieną iš vokų, o ten galimi variantai:
    *Bintas-privalo būti naudojamas ant galvos, šalmo, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
    *Pleistras- klijuojamas ant kūno dalies, koja arba ranka.
    *Saldainis- karys mėgaujasi saldainiu ir laukia 1-min.
    *Žuvęs/Killed in action- Grįžta į mertviaką ir toliau pagal išėjimo procedūras.

  • Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“.

  • Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“

  • Jei išpakuojamas pleistras ar bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia traukti naują voką.

  • Jei naujo voko medikas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 3 minučių keliauja į „mertviaką“

  • Jei komandų medikai nebeturi MED priemonių, lieka tik Karo lauko ligoninė, arba asmeniniai bintai bei pleistrai. Jei komandoje visiškai pasibaigia MED priemonės, o į karo lauko ligoninę nepavyksta nusigauti, išlieka 3 min. laukimo taisyklė ir keliaujama i mertviaką.

    *Sužeistas arba nukautas:
    Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, negali pasakinėti kitiems žaidėjams apie žaidimo eigą.

    *Karo lauko ligoninė:
    Bet kuris komandos narys būtinai viena ranka apkabinęs nukautą karį, gali nuvesti į Karo lauko ligoninę, o ten vietinis MEDIKAS pagal medicinos procedūras duoda žaidėjui išsitraukti voką ir gali nurodyti, už kiek laiko galės tęsti žaidimą iš Karo lauko ligoninės grįždamas tiesiai į mūšio lauką.

 

AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS

  • Šratus galima pasipildyti tik grįžus į savo komandos mertviaką.
  • Draudžiama su savimi nešiotis speedloader ar atskirą maišelį, butelį užpildytą šratais.
  • Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
  • Draudžiama naudoti bunkerinę dėtuvę kartu su Mid-Cap ar Real-Cap dėtuvėmis.
  • Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
  • Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.

PIROTECHNIKA

  • Dūmai: Žaidimo teritorojoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos: žaidime gailima naudoti granatas su žirnių, bbs užpildais. Granatos iniciavimui (sprogdiklis) ne daugiau 1 g. Draudžiama naudoti tik garsines petardas be žirnių užpildo.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
  • Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

Atvykdami į žaidimą būkite iškart pasiruošę:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. Žaidėjui neturint liemenes bus galima įsigyti vietoje (kaina 5 Eur).

Pusės

Pusė organizatoriaus nuožiūra