CLOSE COMBAT žaidimų serija jus stebinsime visus 2020 metus. ŠĮ KARTĄ SURĖMĖME PEČIUS SU BENDRAMINČIAIS ŠIAULIUOSE, TODĖL BUS DVIGUBAI SMAGIAU! Tai unikalus būdas CQB megėjams išbandyti savo jėgas komandinėse kovose. Per metus vyks 12 turnyro žaidimų skirtingose LIETUVOS vietose. Kiekviename atskirame žaidime pirmąją vietą užėmusi komanda bus apdovanota ir laimės prizus. Visi CQB tournament dalyviai bus reitinguojami bendroje rezultatų lentelėje pagal taškus. Taškus apskaičiuosime ir priskirsime žaidėjui, pagal specialų koeficientą po kiekvieno atskiro žaidimo, todėl žaidėjas galės žaisti net ir skirtingose komandose ir būti TOP sąraše (viename žaidime, žaidėjas galės atstovauti tik vieną komandą). Metų gale TOP 3 sąrašą apdovanosime ĮSPŪDINGAIS prizais.
THE DOUBLE UNION - greitas, dinamiškas ir adrenalino kupinas žaidimas vyks 2 srautais karinių pramogų organizatoriaus - PENTAGONAS poligone Šiauliuose. NAUDOSIME SHOTGUNUS ir ŠTURMO KARABINUS. Pagrindiniai 2 scenarijai: HOSTAGE RESQUE ir BOMB DEFUSE, bei papildomai sužaisime BONUS MINIGAME STAGE. Žaidime vadovausimės LSB taisyklėmis, kurias papildėme specialiosiomis CQB tournament taisyklėmis (žr. skyrių specialiosios taisyklės). ŠTURMO KARABINUS ŽAIDĖJAI ATSIVEŽA SAVO arba užsisako ginklo nuoma pirkdami bilietą, SHOTGUNUS ir AMUNICIJĄ TURNYRUI (BB's) išduos ORGANIZATORIUS - SAVO TURĖTI NĖRA BŪTINA (jeigu norite žaidime naudoti savo shotgun, būtinas išankstinis suderinimas su organizatoriumi). BB's kiekis bus ribojimas, todėl labai rekomenduojame turėti guminius / imitacinius peilius ar kt. šalto ginklo imitaciją.
Viename žaidime MAKSIMALIAI dalyvauja 8 komandos po 8-10 žaidėjų. Žaidimo komandą gali sudaryti skirtingų airsoft bendruomenės narių klanai ar pavieniai žaidėjai. Vienas raundas tęsiasi max 15-20 minučių, su konkrečiomis užduotimis. Vienu metu žaidžia 2-4 komandos, kitos 4 stebi / ilsisi / ruošiasi. Komandų rotaciją nustato organizatorius. Rezultatus skaičiuoja organizatorius. Kiekvieną raundą stebi žaidimo orbitrai. Orbitrus paskiria organizatorius.
SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS IR PENTAGONAS
MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 80 žaidėjų (8 komandos x 10 žaidėjų).
Žaidimo tipas: 100% CQB raid + WARSIM MINIGAME
Komandų užduotys: pastatų šturmas, įkaitų gelbėjimas + papildomas MINIGAME STAGE su taktinių užduočių vykdymu.
Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių. Jeigu žaidime pašalinama 30% komandos sudėties (3 žaidėjai), komanda diskvalifikuojama ir gauna pralaimėjimą visos dienos žaidime.
RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:
DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:
Dalyvio mokestis 13 Eur mokant internetu iki 2020 03 23 vidurnakčio, vėliau 20 Eur (vietoje apmokėjimo nėra - registracija stabdoma 03.28 20:00)
Ginklo nuoma BONUS STAGE MINIGAME 12,5eur (būtina užsisakyti perkant bilietą).
Papildomai galima išsinuomuoti kamufliažinę aprangą 10eur ir radio ryšio stotelę 5eur (būtina užsisakyti perkant bilietą).
MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 80 žaidėjų (8 komandos x 10 žaidėjų).
SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS IR PENTAGONAS
Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti tėvų sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti
Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius. Renginio dieną, teritorija bus aptariama instruktažo metu ir išduodamas žemėlapis. Vienu metu vyks 2-4 skirtingi mačai (žaidžia 4 komandos, kitos ilsisi. Komandų rotacijas nustato organizatorius).
Saugumas ir šaudymo atstumai: Tiek PISTOLETAI, tiek SHOTGUN'ai iki 110 m/s. Saugus atstumas - 1m. TAIP PAT naudosime nuosavus AEG iki 130 m/s. Saugus atstumas - 5m. WARSIM minigame naudosime visus klasės ginklus - ginklų tiuningo limitai nurodyti pagrindinėje renginio informacijoje.
ŠTURMO KARABINAI NUOSAVI (arba nuoma atskirai), SHOTGUNUS IR AMUNICIJĄ IŠDUOS ORGANIZATORIUS. BONUS STAGE BŪTINA TURĖTI SAVO AEG (neturintys gali išsinuomuoti, tačiau nuoma būtina užsisakyti perkant bilietą iš anksto). Viso žaidimo metu griežtai dėvime akių ir veido apsaugas. Žaidimo dieną, organizatorius gali įvesti papildomų taisyklių, tokių kaip šaudymo rėžimų ribojimas, amunicijos pildymas, pykšt – pokšt taisyklė. Ši informacija papildoma žaidimo dieną, instruktažo metu.
Ginklų naudojimas:
Nukauto žaidėjo veiksmai:
Granatų naudojimas:
Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu ne galingesniu nei 1g. (jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, tai nurodo organizatorius). Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į mirtviaką. Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan. nelaikomi priedanga). GRANATAS TURNYRO METU IŠDUOS ORGANIZATORIUS. ŽAIDIMO METU ŽAIDĖJAI NAUDOJA NUOSAVAS.
Skydai:
Galima naudoti tik ORGANIZATORIAUS IŠDUOTUS skydus - teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo. Skydininkas (žaidėjas nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydininką, granatą reikia užmesti už skydo. Nukautas skydininkas, skydą turi parnešti į savo komandos bazę.
Amunicijos pildymas:
Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Amuniciją išduoda organizatorius. Bet koks SAVO AMUNICIJOS NAUDOJIMAS TURNYRE YRA DRAUDŽIAMAS (organizatoriai išduos žymėtus BB's). BONUS STAGE METU ŽAIDĖJAI GALĖS NAUDOTI SAVO AMMO.
Radijo ryšys:
Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.
Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:
Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai):
Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius nurodant žaidėjo registracijos numeriuką, kurį žaidėjas turi užsiklijavęs ant rankos žaidimo metu. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje, vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.
Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.