CQB tournament: the Double union 2020 03 29 Šiauliai

Užsiregistravusių žaidėjų
0
Patvirtintų
0
Apmokėjusių
0

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

CLOSE COMBAT žaidimų serija jus stebinsime visus 2020 metus. ŠĮ KARTĄ SURĖMĖME PEČIUS SU BENDRAMINČIAIS ŠIAULIUOSE, TODĖL BUS DVIGUBAI SMAGIAU! Tai unikalus būdas CQB megėjams išbandyti savo jėgas komandinėse kovose. Per metus vyks 12 turnyro žaidimų skirtingose LIETUVOS vietose. Kiekviename atskirame žaidime pirmąją vietą užėmusi komanda bus apdovanota ir laimės prizus. Visi CQB tournament dalyviai bus reitinguojami bendroje rezultatų lentelėje pagal taškus. Taškus apskaičiuosime ir priskirsime žaidėjui, pagal specialų koeficientą po kiekvieno atskiro žaidimo, todėl žaidėjas galės žaisti net ir skirtingose komandose ir būti TOP sąraše (viename žaidime, žaidėjas galės atstovauti tik vieną komandą). Metų gale TOP 3 sąrašą apdovanosime ĮSPŪDINGAIS prizais. 

THE DOUBLE UNION - greitas, dinamiškas ir adrenalino kupinas žaidimas vyks 2 srautais karinių pramogų organizatoriaus - PENTAGONAS poligone Šiauliuose. NAUDOSIME SHOTGUNUS ir ŠTURMO KARABINUS. Pagrindiniai 2 scenarijai: HOSTAGE RESQUE ir BOMB DEFUSE, bei papildomai sužaisime BONUS MINIGAME STAGE. Žaidime vadovausimės LSB taisyklėmis, kurias papildėme specialiosiomis CQB tournament taisyklėmis (žr. skyrių specialiosios taisyklės). ŠTURMO KARABINUS ŽAIDĖJAI ATSIVEŽA SAVO arba užsisako ginklo nuoma pirkdami bilietą, SHOTGUNUS ir AMUNICIJĄ TURNYRUI (BB's) išduos ORGANIZATORIUS - SAVO TURĖTI NĖRA BŪTINA (jeigu norite žaidime naudoti savo shotgun, būtinas išankstinis suderinimas su organizatoriumi). BB's kiekis bus ribojimas, todėl labai rekomenduojame turėti guminius / imitacinius peilius ar kt. šalto ginklo imitaciją.

Viename žaidime MAKSIMALIAI dalyvauja 8 komandos po 8-10 žaidėjų. Žaidimo komandą gali sudaryti skirtingų airsoft bendruomenės narių klanai ar pavieniai žaidėjai. Vienas raundas tęsiasi max 15-20 minučių, su konkrečiomis užduotimis. Vienu metu žaidžia 2-4 komandos, kitos 4 stebi / ilsisi / ruošiasi. Komandų rotaciją nustato organizatorius. Rezultatus skaičiuoja organizatorius. Kiekvieną raundą stebi žaidimo orbitrai. Orbitrus paskiria organizatorius. 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS IR PENTAGONAS

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 80 žaidėjų (8 komandos x 10 žaidėjų).

Žaidimo tipas: 100% CQB raid + WARSIM MINIGAME

Komandų užduotys: pastatų šturmas, įkaitų gelbėjimas + papildomas MINIGAME STAGE su taktinių užduočių vykdymu.

Ginklų greičių standartiniai Mūšio fronto limitai (chronuosime). Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių. Jeigu žaidime pašalinama 30% komandos sudėties (3 žaidėjai), komanda diskvalifikuojama ir gauna pralaimėjimą visos dienos žaidime.


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2020m. kovo 29 diena. SEKMADIENIS.
  • VIETA: EX STOVYKLŲ TAURAS IR ATŽALYNAS KOMPLEKSAS [PARKINGAS WGS koord. 55.811201, 23.105561]
  • KAINA 13-20 Eur

DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA: 09:00 - 10:30 vietos laiku,
  • INSTRUKTAŽAS ir turnyras + žaidimas: 10:30 - 16:30 vietos laiku,
  • KAREIVIŠKA KOŠĖ ir rezultatų aptarimas: 16:30 - 17:30 vietos laiku.

Dalyvio mokestis 13 Eur mokant internetu iki 2020 03 23 vidurnakčio, vėliau 20 Eur (vietoje apmokėjimo nėra - registracija stabdoma 03.28 20:00)

Ginklo nuoma BONUS STAGE MINIGAME 12,5eur (būtina užsisakyti perkant bilietą).

Papildomai galima išsinuomuoti kamufliažinę aprangą 10eur ir radio ryšio stotelę 5eur (būtina užsisakyti perkant bilietą).

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 80 žaidėjų (8 komandos x 10 žaidėjų).

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS IR PENTAGONAS


Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti tėvų sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius. Renginio dieną, teritorija bus aptariama instruktažo metu ir išduodamas žemėlapis. Vienu metu vyks 2-4 skirtingi mačai (žaidžia 4 komandos, kitos ilsisi. Komandų rotacijas nustato organizatorius).

Saugumas ir šaudymo atstumai: Tiek PISTOLETAI, tiek SHOTGUN'ai iki 110 m/s. Saugus atstumas - 1m. TAIP PAT naudosime nuosavus AEG iki 130 m/s. Saugus atstumas - 5m. WARSIM minigame naudosime visus klasės ginklus - ginklų tiuningo limitai nurodyti pagrindinėje renginio informacijoje.

ŠTURMO KARABINAI NUOSAVI (arba nuoma atskirai), SHOTGUNUS IR AMUNICIJĄ IŠDUOS ORGANIZATORIUS. BONUS STAGE BŪTINA TURĖTI SAVO AEG (neturintys gali išsinuomuoti, tačiau nuoma būtina užsisakyti perkant bilietą iš anksto). Viso žaidimo metu griežtai dėvime akių ir veido apsaugas. Žaidimo dieną, organizatorius gali įvesti papildomų taisyklių, tokių kaip šaudymo rėžimų ribojimas, amunicijos pildymas, pykšt – pokšt taisyklė. Ši informacija papildoma žaidimo dieną, instruktažo metu.

Ginklų naudojimas:

  • Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas (peilis ar granata nelaikomi antru ginklu, nebent taip nustato organizatorius), tokiu atveju žaidėjas laikomas žuvęs ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Mirtis nuo peilio ar granatos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidimas baigiamas iš karto.
  • Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas (pleistrai ar bintai) ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. MEDICININES SPEC. ŽYMĖTAS GYDYMO PRIEMONES IŠDUODA ORGANIZATORIAI. Pleistrą užklijuoti gali tik komandos draugas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką. Medikus paskiria organizatorius.
  • Šaudymo rėžimai. 1.klasė tik pavieniai šūviai. 2.klasė pavieniai ir serijiniai šūviai. Iš pastatų galima atakuoti tik iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę, kuri yra didesnė nei suaugusio žmogaus alkūnė žr. "akla ugnis" taisyklę žemiau (nebent organizatorius renginio dieną nenurodo kitaip). 
  • Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų (pykšt – pokšt taisyklė gali būti įvedama reikalui esant, renginio dieną. Informuoja organizatorius). Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį", abu žaidėjai laikomi mirę ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.
  • Rikošetai. Skaitosi visi 100%, jeigu nesate tikri ar į jus pataikė - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.
  • Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės, kuriuose išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.
  • Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.
  • Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę - nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Žaidėjai piktybiškai neprisipažįstantys bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti.

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra sužeistas, apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko arba jeigu įvertinus situaciją nėra galimybės sulaukti mediko, keliauti tiesiai į savo komandos mirtviaką. Toks žaidėjas laikomas žuvusiu. Išėjimas iš mirtviako yra sprendžiamas organizatoriaus ir skelbiamas renginio dieną, priklausomai nuo scenarijaus. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas, prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Airsoft imitacinės granatos skaitomos tik su žirnių arba BB‘s užpildu ir su sprogstamuoju užtaisu ne galingesniu nei 1g. (jeigu granatos renginio metu nenaudojamos, tai nurodo organizatorius). Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į mirtviaką. Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik už kolonų ar kambario sienos pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai ar pan. nelaikomi priedanga). GRANATAS TURNYRO METU IŠDUOS ORGANIZATORIUS. ŽAIDIMO METU ŽAIDĖJAI NAUDOJA NUOSAVAS.

Skydai:
Galima naudoti tik ORGANIZATORIAUS IŠDUOTUS skydus - teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo. Skydininkas (žaidėjas nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydininką, granatą reikia užmesti už skydo. Nukautas skydininkas, skydą turi parnešti į savo komandos bazę. 

Amunicijos pildymas:
Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Amuniciją išduoda organizatorius. Bet koks SAVO AMUNICIJOS NAUDOJIMAS TURNYRE YRA DRAUDŽIAMAS (organizatoriai išduos žymėtus BB's). BONUS STAGE METU ŽAIDĖJAI GALĖS NAUDOTI SAVO AMMO.

Radijo ryšys:
Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas ir kanalus nustato organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių, apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net mirtviako zonoje.
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas).
    Organizatoriai turi teisę chronuoti nuosavus žaidėjų ginklus, jeigu tokie yra atsivežami į žaidimą. Savo SHOTGUN'ą galima naudoti tik be papildomų priedų (rankenos, kalimatoriai ir kt.) ir tik suderinus su organizatoriumi.

Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai):
Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius nurodant žaidėjo registracijos numeriuką, kurį žaidėjas turi užsiklijavęs ant rankos žaidimo metu. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje, vykstančiame Lietuvoje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.

PUSĖS

ALFA HAWKS - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.

BRAVO GIANTS - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.

CHARLIE ANGELS - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.

DELTA HEROES - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.

PRAHA DEVILS - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.

HYDRA BANDITS - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.

QUADRA DEAMONS - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.

ZERO KILLERS - 0/10

Registracija uždaryta

Komandos pavadinimas niekaip nesusijęs su turima ekipiruote ar konkrečia airsoft komanda ar asmeniu. Visos CQB tournament žaidime žaidžiančios komandos kiekviename atskirame žaidime gali turėti skirtingus žaidėjus. Komandų pavadinimai reikalingi žaidimo eigai ir dinamikai užtikrinti, o rezultatai kiekvienam žaidėjui bus skaičiuojami individualiai. Organizatorius pasilieka teise keisti komandų sudėtį iš anksto suderinus su komandos dalyviais.