S.t.a.l.k.e.r.: Uranium Minds

PRADŽIA
2019-05-14 20:00
PABAIGA
2019-05-19 02:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
LARP 60%; Airsoft 40%
GREIČIO LIMITAI
KAINA
50 - 80 Eur

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Įdomus ir intriguojantis, nenuspėjamo scenarijaus žaidimas, suburiantis kasmet šimtus aktyvaus laisvalaikio, #airsoft, #LARP ir #RPG žaidimų mylėtojus iš įvairių šalių. Žaidimo motyvai ir scenarijus įkvėpti Brolių Strugatskių knyga ir PC žaidimo #STALKER serija.

**** REGISTRACIJA ****

Registracija į žaidimą vyksta mūsų puslapyje: spausk čia 

 

Daugiau apie knygą, virtualaus pasaulio ir Lietuvoje organizuotų žaidimų istoriją skaitykite čia (https://www.facebook.com/Deepsandstalkers/)..

Stalker visatos įvykiai yra pagrįsti pasauliu, sukurtu STALKER kompiuterinių žaidimų serijose, Ir čia verda gyvenimas... savotiškas, žiaurus, pilnas klastos ir išdavysčių. Niekada nežinai ko laukti sekančią akimirką: artefakto žadančio daug pinigų, Mutanto norinčio užkąsti tamstos kojos ar banditų tykančių pasaloje.
Visas veiksmas vyksta buvusiam sovietų kariniam poligone kadaise slaptam, dabar visiškai apleistam - tą vietą vadinam Zona.
Zona realybėje ir kompiuteriniuose žaidimuose, tai teritorija apimanti Černobylio išskirtinę apsaugos zoną ir jos apylinkes.

Dalyvaujančios Frakcijos

arba grupuotės, prie kuriu gali prisijungti ir tu:

• Stalkeriai - laisvi nepriklausomi, ieškantys uždarbio ar besislapstantys nuo didžiojo pasaulio;
• Duty - Pagrinde buvę kariškiai norintys sunaikinti Zoną ir viską kas joje yra anomalijas mutantus ir Freedom grupuotę...
• Kariškiai - Kariškių užduotis buvo saugoti, kad niekas nepatektų į Zoną ir joks brudas iš Zonos neišeitų. Tai visiškai nepavyko.. ką jie veikia šiuo metu tenka aiškintis iš naujo ...
• Banditai – „O, ateik čia, parodyk kišenes“ stiliaus berniukai. Su kuom draugauja su kuom ne, nežinia, o ir aiškintis norinčių nelabai atsiranda.
• Freedom - susiformavo iš laisvųjų Stalker mėgstančių žolytę, laisvę ir artefaktų. Subordinacijos principai svetimi, Trumpiau: apsirūkę ir su ginklais ko laukti iš jų nežinia.
• Mercenaries - Samdinių frakcija. Toli už zonos ribų garsėja savo nešvariais darbeliais.
• Mokslininkai - Tiria Zonos sutvėrimus ir augmeniją, anomalinius laukus ir .. niekas nežino ką jie ten tiria iš tiesų.
• Monolith - Religinių fanatikų gauja dar švelniai pasakyta. Meldžiasi, kliedi, garbina akmenį...

Žaidimo personažai:

• Barmenas iš baro 100 RAD - tikras sukčius ir apgavikas, deja be jo nė iš vietos...
• Sidorovičius – Perekupas, kitaip nepavadinsi.
• Pelkių daktaras- keisčiau nei keistas, priplaukęs, pavojingas ir geras. Priklausomai nuo nežinia ko, gydo mutantus rūpinasi Zona kaip savo vaiku, o gal pats yra Zonos vaikas - niekas nežino, nors žinoti nori.
• Zadov - Buvęs Karinių stalkerių vadas, buvo dingęs pusę metų, ką šiuo metu veikia nežinoma.
• Ir kiti.

Ko tikėtis atvykus....

1. Gero laiko, kurio nepamirši ilgai. Daug istorijų, kurias pasakosi draugams;
2. Pamirštos kasdienes realybes;
3. Kažkiek uodų;
4. Žaidimo pasaulio taisyklių žinojimo patikrinimo.

Daugiau informacijos ieškokite pas mus grupėje (https://www.facebook.com/groups/deepsand.org) arba www.stalker.events .


Pagarbiai ir su nekantrumu Deepsand.org

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

PUSĖS

MILITARY - Kariškiai

Pagrindinė kariškiu užduotis saugoti zonos perimetrą, gaudyti pažeidėjus ir juos deportuoti. Dėja dėl menko finansavimo kariškiai paperkami. Kariškiai kontroliuoja keleta strateginių objektų zonoje, ją patruliuoja.  Gali rinkti mokesčius iš zonos gyventojų. Sutaria su mokslininkais ir kažkiek su Pareigos frakcija. Gali atimti artefaktus, pinigus ir kita lootą. Po zona gali  važinėtis transportu, šnipinėti, rengti pasalas ar kitaip kenkti zonos gyventojams.

FREE STALKERS – Laisvieji stalkeriai

Laisvieji stalkeriai vieninteliai renka artefaktus. Laikosi neutraliteto su kitomis frakcijomis bet gali prisijungti prie frakcijų užduotims ar pasikeitus sąlygoms. Laisvieji stalkeriai gali jungtis į grupes iki 8 žmonių misijoms ar kitoms užduotims.  Pagrindinė jų užduotis praturtėti zonoje. Vadovaujančio asmens jie neturi, bet stengiasi laikytis išvien. Labai geri santykiais su Sidorovičium.

DUTY - Pareiga

Frakcijos šūkis: zona turi būti sunaikinta. Nesutaria su laisvės frakcija ir kariauja su ja. Gerai pasiruoše zonos iššūkiams.  Sutaria su kariškiais ir mokslininkais, į laisvuosius  stalkerius nekreipia dėmesio bet esant galimybei  nepadeda jiems. Medžioja monstrus mokslininkų užsakymu arba pramogai. Yra neoficialūs baro 100 rentgenų sargai.

FREEDOM - Laisvė

Laisvės frakcijos šūkis : zona visiems.  Labai nesutaria su Pareigos frakcija. Augina žolę iš jos gamina serumus ir kitus draudžiamus daiktus.  Gerai sutaria su laisvaisiais stalkeriais. Žaidimo pradžioje neutralūs banditų frakcijai. Turi savo labaratoriją.

BANDITS - Banditai

Frakcijos kredo: praturtėk nesvarbu kaip. Gaudo laisvuosius stalkerisu ir atiminėja iš jų viską kas vertingo bet stengiasi nežudyti nes taip sumažintų galimą pelną. Neoficialiai vadovauja  Bariga kuris suka verso reikalus su kitomis frakcijomis. Banditai laikosi neutraliteto bet niekada neatsisako užpulti iš nugaros.  Turi savo lokaciją bet nedaug kas žino kur jinai yra.

SIENTISTS – Mokslininkai

Mokslininkų kredo ; mokslas nugalės viską. Neutralūs visoms frakcijoms bet nesutaria su banditais. Dažniausiai vykdo mokslinius tyrimus ir renka zonoje pavyzdžius. Samdosi  žmonės įvairioms užduotims.  Viena mokslininkų lokacija šalia kariškių kita kažkur zonoje. Sklinda gandai kad yra mokslininkų kurie atlieka neleistinus eksperimentus su žmonėmis pagal kariškių reikalavimus. Gali supirkti artefaktus ir daiktus iš zonos arba keisti į savo resursus. Pradėjo nesutarti su Laisvės frakcija dėl eliksyrų.

UNKNOWN GROUP – Nežinomos grupuotės

Sklando gandai kad egzistuoja grupė stalkerių kurie sugebėjo nueiti iki zonos vidurio ir ten kažką rado. Po šios kelionės suaktyvėjusi zona nužudė ne vieną. Kas vadovauja grupei, kokie jos tikslai, narių sąrašas lieka paslaptimi. Žinoma tik tiek kad vienas grupės narys „Iltis“ / „клык“. Organizavo kariškių bazės puolimą . Niekas nežino kas jis ir jį matė tik tie kurie dalyvavo puolimo operacijoje. Sakoma kad jis zonoje nuo jos atsiradimo pradžios ir žino visus kelius ir takelius.

MONSTRAI - MUTANTAI

Tai būtybės, Zonos tvariniai, elgiasi, juda ir paklusta tik Zonos įstatymams.

 

SNORK

Mutaves kareivis ar stalkeris. Sakoma kad bandymai atliekami iki šiol. Bėgioja keturiomis, puola visus kas juda, labai greitas. Pasakojama kad nuo jo žmonės bėgo kelis kilometrus.  Nužudyti galima taikliai mesta granata arba kelis kartus pataikius iš shotguno ir pribaigus peiliu. Dėl greitos regeneracijos po kelių minučių gali pabėgti.

 

BLOODSUCKER

Vienas pavojingiausiu monstrų zonoje. Aukštas gali būti su aprangos likučiais arba nuogas. Galva nusėta čiuptuvais kuriais siurbia žmogaus kraują. Dažniausiai pasirodo naktį bet užpulti gali ir dienos metu. Nužudyti galima pataikius iš shotguno arba  gerai pataikius granata. Pribaigti galima su peiliu, jei niekas nepribaigia monstro po kelių minučių jis gali pabėgti.

 

BURER

Vienas slapčiausiu gyventojų. Spėjama kad tai mokslinis eksperimentas kurio metu monstrui liko intelektas. Turi kinetinių kurių pagalba gali žudyti aplink esančius per atstumą. Taip pat turi galių sukurti mentalinius objektus kuriuos  mėto, jų prisilietimas mirtinas. Kinetinė galia sugeba susikurti skydą ir tampa neįveikiamas. Nužudyti galima keliems žmonės šaudant į Bureri iš shotgunu ir pribaigti peiliu. Bet jei jis spėja sukryžiuoti rankas atsiras skydas ir niekas nepadės.  Granatos ar kiti mesti daiktai grįžta metusiam ir jį žudo .

KONTROLLER

Mentalinių atakų meistras, zonos siaubas.  Nepadės jokie ginklai ar priemonės. Kulkos, granatos  grįžta juos paleidusiam ar metusiam asmeniui.  Šio monstro reikia vengti ir bėgti nuo jo. Jis lėtas bet savo galia gali paveikti žmonių psichiką ir juos zombifikuoti . Žmonės matė kontrolierių vaikštant zonoje su grupele  zombių, tikėtina tai jo aukos.  Mokslininkai dirba ties specialia granata kuri gali atbaidyti kontrolierių. (daugiau žiūrėti išplėtimą)

 

CHIMERA

Chimera – monstras kuri sutikusių ir išgyvenusių žmonių tiek mažai kad daug kas skaito ją mitinių padaru. Žinoma tiek kad jinai medžioja tik naktimis. Paskutinis ką pamato auka tai dvi galvos, raudonos akys,  garsus riaumojimas ir mirtis.  Tikėtina kad galima apsvaiginti granatomis, sužeisti su granatsvaidžiu. Tikėtina kad didžioji galva skirta mitybai o mažoji atsakinga už sąmonę. Todėl mokslininkai rekomenduoja  sužeistai chimerai nupjauti mažąją galvą.

 

IZLOM

Humaniškas monstras išlaikęs intelektą. Gali šiek tiek bendrauti, dažniausiai  trumpomis frazėmis.  Rekomenduojama visada jį pamaitinti, duoti koki skanėstą jo nuotaikos pakėlimui.  Galima susitarti kad palydėtu kur reikia.  Stalkeriai mėgsta jo draugiją nes jis atbaido snorkus ir Bloodsukerius (nežinoma kodėl).  Tik nebandykit atsukti jam nugaros, jam tai kaip didžiausias įžeidimas. Atsukus Izlomui nugarą tikėtina kad jūs mirsit.  Dar nebuvo sėkmingo monstro nužudymo, tikėtina dėl didelio atsparumo ir greitos regeneracijos.

ZOMBY

Zombiai – tai nemastantys žmonės paveikti mentalinio lauko. Judesiai nekoordinuoti, vaikšto lėtai , murma frazes ir žodžius, kartais šaudo nesitakydami.   Mokslinikai sako kad zombifikuoti gali ilgas buvimas mentaliniuose laukuose, taip pat gali zombifikuoti kontrolierius. Nepatvirtintais faktai tikėtina gali zombifikuoti monolitas, būdai kol kas nežinomi. (žiurėti išplėtimą.)