CONTAMINATION

PRADŽIA
2020-10-18 09:30
PABAIGA
2020-10-18 19:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
30% MilSim 70% Roleplaying
KAINA
13-36

Nuomininko registracija

Užsiregistravusių žaidėjų
148
Patvirtintų
144
Apmokėjusių
144

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

"CONTAMINATION"

Žaidimo dienos programa:

Data: 2020-10-18

  • 09:30-11:00 žaidėjų atvykimas ir registravimas, ginklų chronavimas.
  • 10:00-11:15 žaidėjų pasiruošimas žaidimui.
    • 10:45-11:15 atskiras brifingas nuomininkams.
  • 11:15-11:45 žaidimo bendras brifingas, komandų paskirtymas bei žymėjimas.
  • 12:00-12:15 Žaidimo pradžia.
  • 19:00-19:30 Žaidimo pabaiga.

Maksimalus žaidėjų skaičius:

  • Žaidėjų su asmenine įranga - iki 120 žmonių.
  • Nuomininkų - iki 10 žmonių. (face control)

BENDRAI APIE ŽAIDIMĄ

Pasaulio pamirštame pasienio ruože tarp “Naposlavijos” bei “Tauroslavijos” kaimyninių valstybių, praūžus kariniam konfliktui, į išsekintą kraštą planuoja sugrįžti buvę jos gyventojai.

Vieni teigia, jog sieks atstatyti buvusią tvarką, kiti puikiai suprasdami esamą nepalankią situaciją grįžta su vieninteliu tikslu - kiek įmanoma labiau prasilobti ir pasitraukti atgal į savo šalies gilumą.

Niekas nenumatė tai, jog karinio konflikto metu šalys ekspermentavo naujus cheminius ginklus nutaikytus tiesiogiai prieš civilių populiaciją ir jog jie sugrįžo būtent į jo židinį.

Šalių atstovai bei mokslininkai prisidėję prie šių projektų yra patraukti baudžiamajai atsakomybei, tačiau nei vienas iš jų nėra linkęs prakalbti kokį masinio naikinimo ginklą jie iš tiesų sukūrė, o ir gyvenimo kokybė dirbusių prie šio projekto paslaptingai vis blogėja. 

Pasaulio sveikatos organizacija buria mokslininkų komandą, kuri vyks tiesiai į šio užkrato židinį atlikti tyrimus, bei rasti atsakymus į keliamą grėsmę bei ją užkirsti.

Stebint pogrindinio nusikalstamo pasaulio veiksmus yra matomas didžiulis susidomėjimas šios teritorija galimybėmis, kurias siekia išnaudoti TAURO bei NAPO gaujos. Net ir žinant keliamą pavojų sveikatai tai nestabdo gaujų vadų veržtis į teritoriją rizikuojant savo ir draugų gyvybėmis siekiant pasipelnyti.

FRAKCIJOS

  • WORLD HEALTH ORGANIZATION
    • Tikrinti bei palaikyti vietinių gyventojų sveikatą.
    • Išsiaiškinti daugiau apie cheminio ginklo veikimą.
    • Išsiaiškinti užkrato židinį.
    • Sulaikyti židinio plitimą sukūrus vakciną
  • WORLD HEALTH ORGANIZATION PRIVATE SECURITY FORCE
    • Užtikrinti mokslininkų komandos saugumą.
    • Užtikrinti atgabento bei gabenamo inventoriaus saugumą. 
  • NAPOLIO/TAURO BANDITAI
    • Kiek galima daugiau prasilobti ir nepasigauti užkrato.
  • Civiliai gyventojai
    • Vietiniai gyventojai tokie kaip (šaudmenų gamintojas, kontrobandininkas, kunigas, baro savininkas ir kiti, kurie užsiema savo individualia veikla.

  • ŽURNALISTAI/PRESS
    • Įamžina žaidimo eigą į foto juostą.
    • Atskiras žaidėjų interviu.
    • "LIVE" transliacija.

Detalus žaidimo scenarijus bus atsiųstas individualiai kiekvienai žaidimo pusei, jų nurodytu el. paštu!

Rekvizitai apmokėjimui:

Žaidimo kaina žaidėjams su savo įranga

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-10-05  13 Eur
    mokant bankiniu pervedimu iki 2020-10-12  18 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-10-15  23 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

Žaidimo kaina nuomininkams

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-10-05 26 Eur
    mokant bankiniu pervedimu iki 2020-10-12 31 Eur
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2020-10-15 36 Eur
  • žaidimo dieną apmokėjimo nėra.

Amžiaus cenzas N-18

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

BENDROS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  • Draudžiama šaudyti pro angos pro kurias netalpa ranka iki alkūnės laikant horizontaliai ar vertikaliai. Taisyklė netaikoma vietose tokiuose kaip tvoros, laiptų turėklai ir panašiai.
  • Pif Paf, Bang Bang taisyklė negalioja.
  • Pataikymas į ginklą skaitomas kaip ginklo sugadinimu. Jei asmuo neturi antro ginklo jis užsideda liemenę ir grįžta į mertviaką. Tokiu atveju žaidėjas negali būti išgydytas mediko. Jei žaidėjas turėdamas antrą ginklą grįžta į mertviaką jam yra “išduodamas” naujas ginklas. Laukti mertviake išėjimo nereikia. 
  • Iš pastato antro aukšto galima šaudyti neiškišus vamzdžio pro langą. Iš pirmo aukšto šaudyti neiškišus 1/3 ginklo galima tik su 1 ir 2 kategorijos ginklais ir tik pavieniu režimu. Jei ginklas yra iškišamas pro langą galima šaudyti ir automatine ugnimi.
  • Rikošetas yra skaitomas kaip paprastas pataikymas, žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle.

AMUNICIJA IR JOS LIMITACIJOS

  • Griežtai draudžiama į renginį atsivežti savo šratus. (Žaidime bus išduodami 0,25g šratai)
  • Jei žaidėjas pageidauja naudoti savo BB’s, prieš žaidimą prašome tai suderinti su organizatoriais bei šratus (maišelis, buteliukas) pažymėti savo nick’u. 
  • Žaidimo metu galima naudoti speedloader užpildyti šratams.
  • Jei naudojamos bunkerinės dėtuvės su savimi galima neštis tik vieną užtaisytą bunkerinę dėtuvę ginkle.
  • Mid-Cap, Real-Cap dėtuvių skaičius nėra ribojamos.
  • Žaidėjai tarpusavyje gali dalintis užpildytomis dėtuvėmis.
  • Iš sužeistų žaidėjų galima atimti amuniciją (ištuštinti apkabas, speedloader’ius)

PIROTECHNIKA

  • ŽAIDIME NAUDOJAMA TIK ORGANIZATORIŲ IŠDUODAMOS GRANATOS BEI DŪMINĖS
  • Dūmai: Žaidimo teritorijoje (išskyrus pastatus) galima naudoti visus pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Gali būti ribojamas naudojimas atsižvelgiant į gaisringumo lyg.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m.
  • Medžiai, krūmai, tvoros, kolonos neapsaugo nuo granatų išskyrus ištisa siena.
  • Granatos naikinimo spindulys pastatuose yra visas kambarys. Apsisaugoti nuo granatos galima tik perbėgus į kitą kambarį.
  • Jei žirnis, bb's iš granatos pataikė esant net ir didesniam nei 5 metrai atstumui, žaidėjas yra laikomas mirusiu.

TRANSPORTAS

  • Transportą galima pamušti ir sustabdyti su granata arba dūmine. (sustabdo 15 min.)
  • Į transportą tiesiogine ugnis negalima.
  • Iš transporto šaudyti yra draudžiama.
  • Griežtai draudžiama priedanga už transporto priemonės. 
  • Jei transportas yra pamuštas su keleiviais, keleiviai per 2 minutes privalo išsilaipinti iš transporto kitu atveju bus laikomi žuvusiais. Žuvę žaidėjai 5 minutes gali būti apieškomi prieš iškeliaujant į mertviaką.
  • Nežaidybinis transportas žymimas geltona liemene ant vairuotojo pusės veidrodėlio arba įjungus avarinį signalą. 

MEDIKO TAISYKLĖ

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo apsivilkti oranžinę liemenę ir 10 minučių kviesti pagalbą. (jei po 10 min. žaidėjas nesulaukia pagalbos, jis nukraujuoja ir keliauja į mertviaką)
  • Pagalbą gali suteikti bet kuris žaidėjas pasinaudojęs savo ar nukauto žaidėjo medicinos priemonėmis arba kreipdamiesi pagalbos į medikus.
  • Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo. Antrą kartą sužeistas žaidėjas turi išlaukti papildomas 5 minutes prieš išeinant į mertviaką.
  • Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart, tačiau vis tiek turi atlaukti papildomas 5 minutes prieš išeinant į mertviaką.
  • Jei išpakuojama med priemonė susigadino, ji laikoma sugadinta bei nebenaudojama.
  • Jei komandos nariai nebeturi MED priemonių, visuomet išlieka galimybė apsilankyti pas Medikus arba nusikalstamu būdų juos išsikovoti.
  • Sužeistas žaidėjas negali judėti toliau nei 1 m. nuo sužeidimo vietos, negali naudotis radijo ryšiu, išskyrus atvejus norint iškviesti pagalbą. Negali pasakinėti aplinkiniams žaidėjams apie žaidimo eigą.
  • Žaidime naudojamos tik organizatorių išduotos med priemonės.

ŽAIDĖJŲ INFEKAVIMAS

  • Užkratas gali būti perduodamas fizinio kontakto metu arba per laiką esant šalia užkrėstojo. 
  • Medicinos personalas pasirinktinai tikrina žaidėjus bei ieško užkrėstųjų. Radus užkrėstąjį, žaidėjas yra atžymimas pase bei ryškia juostele ant rankos.
  • Medicinos centras turi antibiotikus, kurie gali atidėti užkrato veikimą. Tačiau kad būtų galima pilnai pasveikti reikalinga vakcina. 
    • Antibiotikai - leis atidėti ligos veikimą. 
    • Pasekmės jei nebus naudojami antibiotikai - žaidėjui prailgėja mertviake praleidžiamas laikas. 
    • Antibiotikus suteikia medicinos personalas, žaidėjas yra atžymimas pase. 
  • Jei žaidimo pabaigoje užkrėstieji nesulaukia vakcinos jų likimas yra pasmerktas.
  • Tarp civilių populiacijos jau nustatyti keli užkrato atvejai, tačiau nepatvirtinti jo nešiotojai. 

ŽAIDIMO VALIUTA

  • Pagrindinė valiuta: naudojama žaidybinė valiuta.
  • Papildoma valiuta: žaidime: BBs, Medicinos priemonės (pleistrai, bintai), informacija. 

BELAISVIAI

  • Bet kuris žaidėjas gali būti paimamas į nelaisvę kitų dviejų žaidėjų.
  • Suėmant žaidėją turi būti įmituojas jo sulaikymas bei vedimas (rankos sudėtos už nugaros).
  • Žaidėjas gali būti apieškomas dviem būdais:
    • Žodiniu susitarimu - žaidėjas parodo kokius žaidybinius daiktus turi su savimi.
    • Apieškojimas - žaidėjas leidžiasi apieškomas jo suėmusių žaidėjų. Jei žaidėjai apieškojimo metu neranda žaidybinių daiktų žaidėjas juos gali nuslėpti bei panaudoti pagal situaciją.
  • Žaidėjas gali būti iki 45 minučių tardomas.
  • Prieš belaisvius griežtai draudžiama naudoti fizinį ar psichologinį smurtą.
  • Kol žaidėjas yra sulaikytas jis negali naudotis ginklu (imituojamas rankų surakinimas).

ATVYKDAMI Į ŽAIDIMĄ BŪKITE IŠKART PASIRUOŠĘ:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka. 


    Žaidėjai nesilaikantys ar šiurkščiai pažeidę taisykles bus šalinami iš žaidimo.

PUSĖS

"TAUROSLAVIJOS" gauja (30%)

Komandos skiriamieji bruožai:

  • Civilė apranga:
    Sportinė apranga, džinsai, marškiniai ir kiti civiliniai drabužiai pagal fantaziją. Rekomenduojama nemaišyti su karinės aprangos elementais. (NEURINTIEMS fantazijos galima naudoti vieną karinės aprangos elementą.)
  • Raudonos/Geltonos/Žalios- spalvos dominacija.

  • Draudžiama naudoti šalmus.
    Rekomenduojama nenaudoti (chest rig'ų, plate carrier'ių ir kito tipo amunicinių liemenių)

  • Ginkluotė: visi žaidėjai pradeda žaidimą tik su 1-2 klasės ginklais, todėl peiliai nepamaišys.
    (visi aukštesnės klasės ginklai bus pažymėti ir saugomi organizatorių- ginklų sandeliuose. Žaidimo eigoje juos pristatys Smart Express'as)

    REGISTRACIJOS metu skiltyje KOMENTARAI nurodykite savo Messenger
    VARDĄ/PAVARDĘ, būsite pridėti prie grupės.

    Žaidybinės pusės pagrindiniai tikslai ir užduotys bus siunčiamos nurodytais el. paštais arba messenger grupėje.

"NAPOSLAVIJOS" gauja (30%)

Komandos skiriamieji bruožai:

  • Civilė apranga:
    Sportinė apranga, džinsai, marškiniai ir kiti civiliniai drabužiai pagal fantaziją. Rekomenduojama nemaišyti su karinės aprangos elementais. (NEURINTIEMS fantazijos galima naudoti vieną karinės aprangos elementą.)
  • Mėlynos/Pilkos/Juodos- spalvos dominacija.

  • Draudžiama naudoti šalmus.
    Rekomenduojama nenaudoti (chest rig'ų, plate carrier'ių ir kito tipo amunicinių liemenių)

  • Ginkluotė: visi žaidėjai pradeda žaidimą tik su 1-2 klasės ginklais, todėl peiliai nepamaišys.
    (visi aukštesnės klasės ginklai bus pažymėti ir saugomi organizatorių- ginklų sandeliuose. Žaidimo eigoje juos pristatys Smart Express'as)


    REGISTRACIJOS metu skiltyje KOMENTARAI nurodykite savo Messenger
    VARDĄ/PAVARDĘ, būsite pridėti prie grupės.

    Žaidybinės pusės pagrindiniai tikslai ir užduotys bus siunčiamos nurodytais el. paštais arba messenger grupėje.


World Health Organization (5%)

Registracija uždaryta

WORLD HEALTH ORGANIZATION SECURITY FORCE (15%)

Registracija uždaryta

Baras "HAWAII" (3%)

Registracija uždaryta

Žaidimo metu veikia baras “Hawaii”. Sklando kalbos, kad “Havajų” sienos turi tiek informacijos, jog neužtektų metų visoms istorijoms išklausyti.
Havajai- visų mylima vieta, logistika čia vietoje nestovi, baras niekuomet nesiskundė lankytojų srautu, todėl visi čia randa ko ieško. Melomanų aistrą patenkina muzika, ūsuotūs dėdės atgaivina gėrimais, išalkusius visuomet pavaišina užkandžiais.. O dar tas aštrus tabako dūmas..
Ach tie Havajai..visuomet čia norisi sugrįžti!
p.s. būkite atsargūs, šnekama, kad moterys apsukriai išvilioja pinigus iš patiklių užklydėlių.

 

Kita civilių populiacija (20%)

Registracija uždaryta

Kunigas (1%)

Registracija uždaryta

Žurnalistai "CMN-Breaking News" (3%)

Registracija uždaryta

Logistics "Smart express" (3%)

Registracija uždaryta