Jūs atsidursite pilname veiksmo ir adrenalino airsoft (šratasvydžio) žaidimų sūkuryje, kuriame Jums bus priskirtos specialios užduotys ir įtraukiantys žaidimų scenarijai. Visų lygių žaidėjai yra laukiami ir turės galimybę išbandyti savo jėgas ir įgūdžius mūsų poligone. Neturintiems savo įrangos - ją išnuomosime!
09.00- 10.00 Atvykimas, registracija ir ginklų chronavimas.
10.00 Saugumo instruktažas
10.30 Numatoma žaidimo pradžia
~12.00-13.00 Pietų pertrauka*
16.30 Žaidimo pabaiga
Žaidimo scenarijus - CQB, taisyklės prieš žaidimą.
Kaina:
15 Eur/asm su savo įranga.
35 Eur/asm su nuomota įranga.
Į kainą įskaičiuota airsofto (šratasvydžio) žaidimo programa, įrangos nuoma, bei visą renginį prižiūrintis instruktorius. Nuomos rinkinį sudaro: ginklas M4 (airsoft replika), 2 pilnos dėtuvės šovinių (~500 BB’s), taktinė liemenė ir apsauginė veido ir akių kaukė. Renginio metu, papildomai galėsite įsigyti šovinių 3000vnt – 10Eur.
*Pietūs į kaina neįeina.
Asmenys jaunesni nei N-18 gali dalyvauti su raštišku tėvų sutikimu. Atsisiųsti raštiško tėvų sutikimo šabloną galite paspaudę šią nuorodą
PTYKŠT POKŠT airsoft šratasvydžio taisyklės
Apleisti pastatai gali būti pavojingi. Galimi pavojai žaidimo vietoje: slidžios grindys, nelygus paviršiai, stiklo šukės ir kt. Todėl renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas, saugumo batus, su kulkšnies apsauga, bei šalmą.
Bet kokia, "STOP" juosta pažymėta teritorija, nėra žaidimo vieta, ir griežtai draudžiama, bet kokių būdu į ją patekti. Pastebėjus, bet kokį galima pavojų, būtina apie tai informuoti žaidimo instruktorių arba teisėją.
Nukautas žaidėjas nedelsiant privalo sustoti šaudyti, aiškiai ir garsiai sušukti "HIT"(ang. pataikyti), taip, kad girdėtų kiti žaidėjai, iškelti ranką į viršų ir apsirengti oranžine liemenę. Nukautas žaidėjas priklausomai nuo žaidimo instruktažo, gali kviesti mediką, atsidūrus kryžminėje ugnyje pasitraukti iš jos ar pritūpti ant kelio. Nukautas žaidėjas privalo tiesiai eiti į žaidimo starto arba kitą žaidimo instruktaže nurodytą vietą.
Griežtai negalima balsu, rankų signalais, racija arba, bet kokiu kitu būdu pranešti komandos žaidėjams apie priešininkų komandos žaidėjų pozicijas.
Tik nukautas žaidėjas praneša, kad jis yra nukautas ir niekas kitas. Esant bet kokiam nesusipratimui, būtinai kreipkitės į instruktorių arba teisėją.
Užtenka tik vieno šrato nukauti žaidėją.
Griežtai draudžiama naudoti skaidrius šratus.
Saugumo zonoje draudžiama užtaisyti ginklą (įdėti dėtuvę į ginklą). Būtina išimti dėtuvę pasibaigus žaidimui ir išvalyti vamzdį iššaunant keletą šūvių be dėtuvės. Taip ginklas taps saugus.
Visi šratasvydžio ginklai į žaidimo vietą turi būti gabenami ginklo krepšyje ar lagamine.
Visi žaidimo metu naudojami šratasvydžio ginklai yra chronuojami. Taip pat be papildomo įspėjimo žaidimo organizatoriai chronuoja šratasvydžio ginklus pasirinktinai viso renginio metu. Šratasvydzio ginklai, neatitinkantis chronavimo reikalavimų, negali būti naudojami žaidime. Chronavimui naudojami 0,20g šratai.
Šratasvydžio ginklų greičio limitai:
Klasė |
Ginklas |
Šuvio greitis (su 0.2g BB) |
Šrato maksimali energija |
Saugus atstumas |
Pastate |
Lauke |
Max šrato svoris |
1 |
Bet koks |
iki 100 m/s |
1J |
1m |
pavieniai |
be apribojimų |
0.3g |
2 |
Bet koks |
101-125 m/s |
1.56J |
5m |
pavieniai |
be apribojimų |
0.3g |
3 |
Kulkosvaidžiai* |
125-150 m/s |
2.25J |
15m |
draudžiama |
be apribojimų |
0.3g |
4 |
Snaiperiai* |
125-150 m/s |
2.25J |
15m |
draudžiama |
pavieniai |
0.3g |
5 |
Snaiperiai* |
151-170 m/s |
2.89J |
20m |
draudžiama |
pavieniai |
0.43g |
6 |
Snaiperiai bolt-action* |
171-200 m/s |
4J |
30m |
draudžiama |
pavieniai |
0.43g |
*3 klasės ginklas turi būti tikro kulkosvaidžio replika (RPK, M249, M60, etc.). M16 su "kiaušais" į šią kategoriją nepatenka.
*4-6 klasės ginklas turi būti tikro snaiperinio ginklo replika (SVD, VSS, SR25, M14, M21, M16 tik su kojelėm ir optika.) Turi būti fiziškai panaikinta galimybė šaudyti serijomis. Visos M4 modifikacijos ir visi AK modeliai su optika į šią kategoriją nepatenka.
*3-6 klasės ginklų naudotojams privalomas pistoletas arba kitas atsarginis ginklas iki 100 m/s nešiojamas su savimi.
Paklaida matavimuose nenaudojama t.y. jeigu žaidimo dieną žaidimo chronometras rodo, kad jūsų ginklas viršija nustatytas normas, toks ginklas į žaidimą neleidžiamas.
8.Mediko taisyklės. "Pagydyti" nukautą žaidėją gali tik medikas. Medikas privalo uždėti ranką ant nukauto žaidėjo peties ir suskaičiuoti iki 10. Privaloma skaičiuoti lėtai. Medikas gali patraukti nukautą žaidėją į priedangą, bet ne didesniu, nei 2 metrų atstumu. Prieš tai darant rekomenduojamą nukautą žaidėją įspėti, apie atliekamą veiksmą, taip išvengiant tikrų sužeidimų.
Medikas negali vienu metu ir gydyti ir šaudyti. Jeigu pradedama šaudyti, gydymą reikia pradėti iš naujo. Medikas negali slėptis už gydomo nukauto žaidėjo. Šratai "perskrodžia" nukauto žaidėjo kūną ir taip miršta ir medikas. Nukautas žaidėjas turi informuoti mediką, kad jis yra pašautas dar kartą. Abu žaidėjai privalo eiti tiesiai į žaidimo starto vietą ir pradėti žaidimą iš naujo.
Nukautas žaidėjas "nukraujuoja" ir nebegali tęsti žaidimo kai, nesulaukia mediko po 3 minučių, arba yra "nudurtas peiliu", arba sprogus granatai ir eina į žaidimo starto arba kitą nurodytą vietą, ir pradeda žaidimą iš naujo, kaip nurodyta žaidimo instruktaže.
Mediko taisyklė gali keistis priklausomai nuo žaidimo instruktažo.
Skydas, tai specialus imitacinis gynybinis elementas ar tikro skydo kopija. Skydai naudojami kaip mobili priedanga žaidime. Žaidėjas skydą privalo nešti abejomis rankomis. Šaudyti galima tik naudojant 1 klasės ginklą . Žaidėjas nešantis skydą nėra nemirtingas, bet koks pataikymas į kūno dalį skaitomas mirtinu, išskyrus rikošetus pastatuose. Pataikymas į ginklą, laikoma kad ginklas yra sugadintas ir žaidėjas tęsti kovos, neturėdamas antro ginklo, negali. Kiti žaidėjai gali naudotis skydininku kaip priedanga, gali naudoti visus ginklus vadovaudamiesi savo saugiu atstumu, kuris priklauso tos klasės ginklui.
Bet koks taisyklių nesilaikymas ar pažeidimas netoleruojamas. Žaidėjai nesilaikantys taisyklių bus šalinami iš žaidimo.