STIRNIAI PATVIRTINTA

Renginio pradžia
2021-08-22 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2021-08-22 (S)
16:30
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
100% CQB. Žaidimo lygis - I (su naujokais / nuomininkais).
Greičio limitai
Kaina
15-35
Registracija į renginį Nuomininko registracija

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
37
Patvirtintų
37
Apmokėjusių
22

Renginio aprašymas

Jūs atsidursite pilname veiksmo ir adrenalino airsoft (šratasvydžio) žaidimų sūkuryje, kuriame Jums bus priskirtos specialios užduotys ir įtraukiantys žaidimų scenarijai. Visų lygių žaidėjai yra laukiami ir turės galimybę išbandyti savo jėgas ir įgūdžius mūsų poligone. Neturintiems savo įrangos - ją išnuomosime! 

09.00- 10.00 Atvykimas, registracija ir ginklų chronavimas.

10.00 Saugumo instruktažas

10.30 Numatoma žaidimo pradžia

~12.00-13.00 Pietų pertrauka*

16.30 Žaidimo pabaiga

 

Žaidimo scenarijus - CQB, taisyklės prieš žaidimą.

Kaina:

15 Eur/asm su savo įranga.

35 Eur/asm su nuomota įranga.

Į kainą įskaičiuota airsofto (šratasvydžio) žaidimo programa, įrangos nuoma, bei visą renginį prižiūrintis instruktorius. Nuomos rinkinį sudaro: ginklas M4 (airsoft replika), 2 pilnos dėtuvės šovinių (~500 BB’s), taktinė liemenė ir apsauginė veido ir akių kaukė. Renginio metu, papildomai galėsite įsigyti šovinių 3000vnt – 10Eur.

*Pietūs į kaina neįeina.

 

Asmenys jaunesni nei N-18 gali dalyvauti su raštišku tėvų sutikimu. Atsisiųsti raštiško tėvų sutikimo šabloną galite paspaudę šią nuorodą

Specifinės taisyklės

PTYKŠT POKŠT airsoft šratasvydžio taisyklės

  1. Akių apsauga. Akių apsaugą privaloma dėvėti visą laiką žaidimų metu. Vienintelė saugi vieta nedėvėti akių apsaugos yra saugumo zona. PYKŠT POKŠT airsoft neprisiima atsakomybės už jokius sužeidimus į oda, dantis ir akis, ir rekomenduoja dėvėti pilna veido apsauga. Taip pat PYKŠT POKŠT airsoft neprisiima atsakomybės už dėvimą akių apsaugą(paprasti regos korekcijos akiniai netinkami). Esant bet kokiam akių apsaugos pažeidimui arba nukritus akių apsaugai, nedelsiant rankomis uždengti akis ir kviesti žaidimo instruktorių arba teisėją.

 

  1. Žaidimo vieta. Stirnių poligonas. Žaidimo instruktoriaus nurodytos sklypo ribos ir apleisti pastatai. Kiekvienas žaidėjas yra atsakingas už savo saugumą viso renginio metu. PYKŠT POKŠT airsoft neprisiima jokios atsakomybės už patirtas traumas arba, bet kokį sveikatos sutrikdymą.

Apleisti pastatai gali būti pavojingi. Galimi pavojai žaidimo vietoje: slidžios grindys, nelygus paviršiai, stiklo šukės ir kt. Todėl  renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas, saugumo batus, su kulkšnies apsauga, bei šalmą.

Bet kokia, "STOP" juosta pažymėta teritorija, nėra žaidimo vieta, ir griežtai draudžiama, bet kokių būdu į ją patekti.  Pastebėjus, bet kokį galima pavojų, būtina apie tai informuoti žaidimo instruktorių arba teisėją.

 

  1. Pataikymas. Šratasvydis yra pasitikėjimo žaidimas ir veikia tik tada, kai žaidėjas, į kurį pataikė šratas, praneša, kad į jį yra pataikyta. Pataikymas, į bet kurią kūno dalį nepriklausomai, nuo dėvimos aprangos arba papildomos ėkipuotės, skaitomas pataikymu. Taip žaidėjas, į kurį pataikė šratas, tampa nukautu.

Nukautas žaidėjas nedelsiant privalo sustoti šaudyti, aiškiai ir garsiai sušukti "HIT"(ang. pataikyti), taip, kad girdėtų kiti žaidėjai, iškelti ranką į viršų ir apsirengti oranžine liemenę. Nukautas žaidėjas priklausomai nuo žaidimo instruktažo, gali kviesti mediką, atsidūrus kryžminėje ugnyje pasitraukti iš jos ar pritūpti ant kelio.  Nukautas žaidėjas privalo tiesiai eiti į žaidimo starto arba kitą žaidimo instruktaže nurodytą vietą.

Griežtai negalima balsu, rankų signalais, racija arba, bet kokiu kitu būdu pranešti komandos žaidėjams apie priešininkų komandos žaidėjų pozicijas.

Tik nukautas žaidėjas praneša, kad jis yra nukautas ir niekas kitas. Esant bet kokiam nesusipratimui, būtinai kreipkitės į instruktorių arba teisėją.

Užtenka tik vieno šrato nukauti žaidėją.

 

  1. Žaidimo pradžia ir pabaiga. Žaidimo pradžia skelbiama sušaukiant "STARTAS". Žaidimo pabaiga skelbiama sušaukiant "PABAIGA". Tik žaidimo teisėjai skelbią žaidimo pradžią ir pabaigą.

 

  1. Šratasvydžio ginklai. Naudojama tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos, šaudančios specialiai šratasvydžiui skirtais 6 mm plastikiniais šratais.

Griežtai draudžiama naudoti skaidrius šratus.

Saugumo zonoje draudžiama užtaisyti ginklą (įdėti dėtuvę  į ginklą). Būtina išimti dėtuvę pasibaigus žaidimui ir išvalyti vamzdį iššaunant keletą šūvių be dėtuvės. Taip ginklas taps saugus.

Visi šratasvydžio ginklai į žaidimo vietą turi būti gabenami ginklo krepšyje ar lagamine.

Visi žaidimo metu naudojami šratasvydžio ginklai yra chronuojami. Taip pat be papildomo įspėjimo žaidimo organizatoriai chronuoja šratasvydžio ginklus pasirinktinai viso renginio metu. Šratasvydzio ginklai, neatitinkantis chronavimo reikalavimų, negali būti naudojami žaidime. Chronavimui naudojami 0,20g šratai.

 

 

Šratasvydžio ginklų greičio limitai:

Klasė

Ginklas

Šuvio greitis (su 0.2g BB)

Šrato maksimali energija

Saugus atstumas

Pastate

Lauke

Max šrato svoris

1

Bet koks

iki 100 m/s

1J

1m

pavieniai

be apribojimų

0.3g

2

Bet koks

101-125 m/s

1.56J

5m

pavieniai

be apribojimų

0.3g

3

Kulkosvaidžiai*

125-150 m/s

2.25J

15m

draudžiama

be apribojimų

0.3g

4

Snaiperiai*

125-150 m/s

2.25J

15m

draudžiama

pavieniai

0.3g

5

Snaiperiai*

151-170 m/s

2.89J

20m

draudžiama

pavieniai

0.43g

6

Snaiperiai bolt-action*

171-200 m/s

4J

30m

draudžiama

pavieniai

0.43g

*3 klasės ginklas turi būti tikro kulkosvaidžio replika (RPK, M249, M60, etc.). M16 su "kiaušais" į šią kategoriją nepatenka.

 

*4-6 klasės ginklas turi būti tikro snaiperinio ginklo replika (SVD, VSS, SR25, M14, M21, M16 tik su kojelėm ir optika.) Turi būti fiziškai panaikinta galimybė šaudyti serijomis. Visos M4 modifikacijos ir visi AK modeliai su optika į šią kategoriją nepatenka.

 

*3-6 klasės ginklų naudotojams privalomas pistoletas arba kitas atsarginis ginklas iki 100 m/s nešiojamas su savimi.

 

Paklaida matavimuose nenaudojama t.y. jeigu žaidimo dieną žaidimo chronometras rodo, kad jūsų ginklas viršija nustatytas normas, toks ginklas į žaidimą neleidžiamas.

 

  1. Nuomojami Šratasvydzio ginklai. Prašome nenaudoti prastos kokybės šratų nuomojamuose šratasvydžio ginkluose. Jeigu nesate tikri, dėl šratų kokybės, būtinai pasiklauskite žaidimo instruktoriaus arba teisėjo. Jokių būdų nerinkite ir nenaudokite šratų nuo žemės. Visi nuomininkai yra supažindinimai su šratasvydžio ginklo veikimu ir saugiu naudojimu. Nuomininkas prisiima visą atsakomybę už nuomotą šratasvydžio ginklą. Jeigu ginklas sugedo ar turite bet kokių kitų klausimų, prašome kreiptis į žaidimo instruktorių arba teisėją, jokiu būdu nebandykite taisyti šratasvydžio ginklo patys. Pietų pertraukos metu prašome gražinti ginklą, pakeisime bateriją.
  2. Akla ugnis. Privalote visą laiką matyti galinį taikiklį, priekinį taikiklį ir taikinį, į kurį taikotės. Laikykite šratasvydžio ginklą prie peties. Jūs taip pat galite, laikyti šratasvydžio ginklą prie šono. Taip išvengsite aklos ugnies. Draudžiama šaudyti šratasvydžio ginklą laikant virš akių linijos, iškišus iš už kampo ar nukreipus šratasvydžio ginklą į vieną pusę, o žiūrint į priešingą. Taip pat draudžiama šaudyti pro durų plyšius (durys turi būti atidarytos pilnai) ir mažas angas (didžiausias galimas angos dydis yra toks, kaip standartinis A3 formato lapas).

 

8.Mediko taisyklės. "Pagydyti" nukautą žaidėją gali tik medikas. Medikas privalo uždėti ranką ant nukauto žaidėjo peties ir suskaičiuoti iki 10. Privaloma skaičiuoti lėtai. Medikas gali patraukti nukautą žaidėją į priedangą, bet ne didesniu, nei 2 metrų atstumu. Prieš tai darant rekomenduojamą nukautą žaidėją įspėti, apie atliekamą veiksmą, taip išvengiant tikrų sužeidimų.

Medikas negali vienu metu ir gydyti ir šaudyti. Jeigu pradedama šaudyti, gydymą reikia pradėti iš naujo. Medikas negali slėptis už gydomo nukauto žaidėjo. Šratai "perskrodžia" nukauto žaidėjo kūną ir taip miršta ir medikas. Nukautas žaidėjas turi informuoti mediką, kad jis yra pašautas dar kartą. Abu žaidėjai privalo eiti tiesiai į žaidimo starto vietą ir pradėti žaidimą iš naujo.

Nukautas žaidėjas "nukraujuoja" ir nebegali tęsti žaidimo kai, nesulaukia mediko po 3 minučių, arba yra "nudurtas peiliu", arba sprogus granatai ir eina į žaidimo starto arba kitą nurodytą vietą, ir pradeda žaidimą iš naujo, kaip nurodyta žaidimo instruktaže.

Mediko taisyklė gali keistis priklausomai nuo žaidimo instruktažo.

 

  1. Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užklupus žaidėją netikėtai jūs turite galimybę pasiūlyti jam pasiduoti arba šauti. Jeigu pasirinkote žaidėją nukauti - prašome šauti į saugią vietą, pvz.: į taktinę liemenę. Žaidėjas išgirdęs jam pasiūlymą "pasiduok" - arba pasiduoda ir eina tiesiai į žaidimo starto vietą ir pradeda žaidimą iš naujo arba gali mėginti apsiginti.
  2. Rikošetas. Jeigu esate įsitikinę, kad šratas pataikęs į jus yra atšokės nuo kito paviršiaus - sušukite "Rikošetas" ir tęskite žaidimą. Jeigu nesate įsitikinę, kad šratas pataikė į jus rikošetu - esate nukautas.
  3. Granatų naudojimas. Draudžiama naudoti bet kokio tipo granatas Stirnių poligone. Žemės sklypas yra nekilnojamųjų kultūros vertybių teritorijoje ar jos apsaugos zonoje.

Skydas, tai specialus imitacinis gynybinis elementas ar tikro skydo kopija. Skydai naudojami kaip mobili priedanga žaidime. Žaidėjas skydą privalo nešti abejomis rankomis. Šaudyti galima tik naudojant 1 klasės ginklą . Žaidėjas nešantis skydą nėra nemirtingas, bet koks pataikymas į kūno dalį skaitomas mirtinu, išskyrus rikošetus pastatuose. Pataikymas į ginklą, laikoma kad ginklas yra sugadintas ir žaidėjas tęsti kovos, neturėdamas antro ginklo, negali. Kiti žaidėjai gali naudotis skydininku kaip priedanga, gali naudoti visus ginklus vadovaudamiesi savo saugiu atstumu, kuris priklauso tos klasės ginklui.

 

  1. Spalvos iššūkis! Jeigu norite sužinoti, kuriai komandai priklauso žaidėjas esantis priedangoje, Jūs galite sušukti "SPALVA". Žaidėjas išgirdęs tai arba pasako kokios spalvos komandai jis priklauso arba gali neatsakyti. Jokiu būdu negalima meluoti.
  2. Nutraukti ugnį. Įvykus nelaimingam atsitikimui ar pažeidus akių apsaugą, žaidimas bus stabdomas sušunkant "NUTRAUKTI UGNĮ". Tai išgirdę iškarto padėkite ginklą ant žemės ir laukite tolimesnių žaidimo instruktoriaus arba teisėjo nurodymų. Tik žaidimo instruktorius arba teisėjas startuoją žaidimą iš naujo.
  3. Pirmoji pagalba. Jeigu turite bet kokių sveikatos problemų informuokite apie tai žaidimo instruktorių prieš prasidedant žaidimui.
  4. Šiukšlės. Jokių būdu nešiukšlinkite!

Bet koks taisyklių nesilaikymas ar pažeidimas netoleruojamas. Žaidėjai nesilaikantys taisyklių bus šalinami iš žaidimo.

Pusės