Trick'r'Treat 5: Battle for Earthrealm 2021 10 31 Zapyškis

Renginio pradžia
2021-10-31 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2021-10-31 (S)
18:00
Organizatorius
Žaidimo tipas
50% LARP, 25% survival, 25% economy . Žaidimo lygis - II (be nuomininkų / naujokų).
Greičio limitai
Kaina
40 - 50Eur

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
114
Patvirtintų
114
Apmokėjusių
114

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

<...> Kažkurios dienos rytas DeadTowne. Apytiksliai lapkričio pradžia. Džeraldai!...  Džeraldai! Sumišęs ir išsigandęs balsas aidėjo Deadtowno miškuose. Deja Džeraldas iš miesto taip ir negrįžo. Išgyvenę vietiniai pasakojo matę, kaip Džeraldas meldžiasi OCULUS kunigui, jo akys staiga pabala, o jis pats susikuproja, čiumpa didžiulį kardą ir aidint mieste KOŠMARUI susmeigia jo ašmenis į sukniubusi ir pasigailėjimo meldžiantį vargšą kareivį... <...>
        Tą dieną mieste situacija pakrypo netikėta linkme. OCULISTAMS atvėrus vartus į anapus ir aktyvavus visus SILYČIO kristalus, vartai nebeužsivėrė. Didžioji dalis mistinių padarų įgavo "vizas" laisvai lankytis žemėje. Tiesa daugelis jų tik vaidenasi apylinkėse, ir labai nedidelė dalis yra matoma žmogaus akiai. Visi tie, kurie atsimena, kad į DeadTowną dažnai atvyksta sukarintos grupuotės, kurios siekia pasipelnyti, slepiasi šešėliuose ar tamsiuose kambariuose. Kol kito pasaulio portalas yra atviras, dienos šviesa vis rečiau gąsdina antgamtinius padarus. Kunigui sėkmingai plečiant OCULISTŲ tikėjimą ir stiprinant OCULUS įtaką mieste, paprasti gyventojai buvo priversti slėptis miškuose. Retas kuris drįsta pasirodyti mieste, o jeigu ir pasirodo tai labai trumpam ir po priedanga. Mieste vis dar pavojinga, nors KUNIGAS jaučiasi pakankamai saugus dėl savo ryšio su dvasiomis, jo adeptai neturi jokio imuniteto prieš monstrus. Mieste vis dažniau ir dažniau pasikartoja mirtini, krauju apšlakstyti KOŠMARAI. Rodosi OCULUS kunigas visa galva pasinėręs į šio reiškinio analizę. Vien mintys apie tai, jog šis dvasinis šizofrenikas galėtų kontroliuoti šį reiškinį veda į visišką desperaciją. Sklinda kalbos, kad kunigui norint kontroliuoti KOŠMARĄ, jam bandymams ir eksperimentams reikia įvairiausių žmonių, gyvūnų ir augalų dalių. Mainais už pagalbą kunigas savo adeptus lepina ginklais, amunicija ir žada neliečiamybę prieš monstrus košmaro metu. 
        Tuo tarpu paprasti žmonės siekia išgyventi, o taip pat susigrąžinti prarastus namus. Bet kaip ir namas yra statomas nuo pamatų, tam kad galėtum kovoti, pirmiausia turi pasirūpinti fizine ir moraline sveikata. Todėl prioritetas pirmiausia gauti maisto ir vandens, vėliau prasimanyti ginklų, juk peiliu prieš fanatikus nekovosi, o tik tada keliauti atsiimti namų. ŠAMANAS supratęs kas nutiko DeadTowne stojo gyventojų pusėn ir paskelbė sektantams karą. Jo įsakymu būtina sugauti kelis sektantus ir pamėginti juos ištirti o poto ir atversti iš fanatizmo taip sustiprinant savo gretas. Ar tai įmanoma kol kas niekas nežino išskyrus ŠAMANĄ, kuris giriasi žinantis net kelis būdus kaip "išgydyti" adeptus. Tuo tarpu miestelio PIRKLYS paskelbė niekur nesitraukiantis iš verslo ir palaikys bet kokius DeadTowno šeimininkus ir padės visiems kas turi pinigų.
<...>Šamanui geriant savo rytinį grybų nuovyrą miške ir kuriant DeadTowno išsilaisvinimo strategiją, pas vietinius gyventojus į stovyklavietę atvyko du sunkiai sužeisti kareiviai, kurie prieš pat mirtį informavo apie jų gretų pasitraukimą iš DeadTown'o. Ar tai tiesa, niekas nežino. Ar kareiviams buvo galimybė išgyventi ir ar tikrai jie savo noru paliko DeadTowną galima tik spėlioti arba išsiaiškinti suradus jų vadą... Spalio 31-ąją į DeadTown'ą sugrįžtame atsikovoti mūsų žemės karalystės ir užverti OCULUS portalą amžiams. Rinkis pusę, kol dar nėra per vėlu!
 


RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

  • DATA: 2021m. spalio 31 diena. SEKMADIENIS;
  • VIETA: Zapyškis, ex. vasaros vaikų stovykla - VILKAS [WGS koord. 54.938516, 23.609784];
  • KAINA: 40-50* Eur;
  • MAITINIMAS: renginio metu už IN-GAME valiutą galėsite mėgautis šilta arbata / kava ir desertu, bei ragauti karštą MONOSW1TCH gaminamą maistą;
  • KIEKVIENAS DALYVIS GAUS ŠVENTINĮ RENGINIO PAČĄ.

*Dalyvio mokestis 40Eur mokant internetu iki 2021 10 24 vidurnakčio, vėliau (jeigu bus laisvų vietų) 50eur. Vietoje registracijos nėra!


DIENOS PROGRAMA DALYVIAMS:

  • REGISTRACIJA: 09:00 - 11:00 vietos laiku,
  • KOMANDŲ INSTRUKTAŽAS ir žaidimas: 11:00 - 18:00 vietos laiku,
  • ŽAIDIMO APTARIMAS ir debriefingas: 18:00 - 19:00 vietos laiku.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS - 150 


Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

Specifinės taisyklės

Teritorija ir jos ribos: Zapyškio Ex. vasaros vaikų stovykla Vilkas. Žemėlapis žaidime skirstomas į keturias ZONAS: marketplace (žalia zona - draudžiami bet kokie koviniai veiksmai išskyrus šaltus ginklus), close combat (geltona zona - naudojami tik šaltieji ir 1 klasės ginklai: pistoletai, shotgunai, SMG + granatos), wilderness (raudona zona - naudojami visi ginklai pagal LŠF standartinius greičių limitus) ir violetinė NO-GO zona (draudžiamas judėjimas ir visi koviniai veiksmai žaidime). Visi dalyviai gaus renginio žemėlapį.

Žaidimo valiuta - oficialiai Deadtowno federalinis bankas į apyvartą išleido naują valiutą - Deadnerus. Žaidime jūsų laukia informacijos, užduočių pirkimas IN-GAME valiuta. Derybos su miestelio verslininkais dėl žaidybinių daiktų (šoviniai, sprogmenys, quest items), bei keletas OFF - GAME daiktų (suvenyrai, karštas maistas). Visų daiktų kainodarą galėsite išsiaiškinti žaidime.


NPC ir žaidimo LARP personažai YRA DALINAI NEMIRTINGI, nors vienas BBS pataikymas iš standartinio ginklo laikomas mirtinu rikošetu šovusiam žaidėjui. Būtybės gali būti atbaidomos, nukaunamos ar sugaunamos tik specialiais ginklais ar būdais (žaidime išsiaiškinsite kokiais). Frakcijoms rekomenduojama vengti tiesioginio kontakto su agresyviai nusiteikusiomis būtybėmis, nes kontaktas dažniausiai yra mirtinas (prisilietimas). Būtybės draugiškai reguoja į skanius saldumynus (čiulpiamos bombonkės nepaeis), bei bijo dūmų (pramoninių). MISTINĖS BŪTYBĖS vengia atvirų vietų, todėl visada sutinkamos TIK miškuose ir uždarose patalpose.


Nightmare arba košmaras. Specialiais laiko intervalais (nuo 5 iki 15 minučių) Deadtowne nutinka košmaras (pradžią ir pabaigą žymės 15 sekundžių sirena). Sklinda kalbos, kad KOŠMARO METU beveik visos mistinės būtybės praranda kontrolę ir puola visus gyvus žmones, nebijodamos ATVIRŲ vietų. Ar KOŠMARO METU nuo mistinių būtybių įmanoma apsisaugoti? Taip. Suraskite būdą.


AMUNICIJA ir PIROTECHNIKA, bei jos naudojimas žaidime: amuniciją išduoda organizatorius. Renginio dieną bus išduoti žymėti 0,25g bb's pagal komandų frakcijas, išskyrus DEADTOWNO NACIONALINĘ kariuomenę dezertyrus, kuri naudos savo ammo, o ribojamas bus 4 mid/real cap dėtuvės. Žaidimo metu papildomus BBS ir GRANATAS bus galima įsigyti už IN-GAME valiutą. Žaidėjams leidžiama atsivežti po 2 dūmines granatas (tik pramoninės kilmės). BET KOKS kitas nuosavų BBS ar PIROTECHNIKOS panaudojimas žaidime griežtai draudžiamas.


SAUGUMAS IR ŠAUDYMO ATSTUMAI: Standartiniai LŠF greičių limitai

Ginklų naudojimas ir gyvų / sužeistų žaidėjų veiksmai žaidime:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas sužeidimu arba mirtimi. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą,- granatos nelaikomos ginklu), kitokiu atveju žaidėjas laikomas sužeistas ir vadovaujasi mediko taisykle (žr. mediko taisyklę). Mirtis nuo granatos ar atotampos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iškarto keliauja į savo RESPAWN ZONĄ (žr. komandų aprašymus).

Mediko taisyklė. Tai extra gyvybės turėjimas (pleistras arba bintas) ir jų panaudojimas kai esi sužeistas. Sužeistas žaidėjas stovi vietoje 5 minutes - kraujuoja. Per 5 minutes gali būti pagydytas, apiplėštas arba pribaigtas, po 5 minučių nukraujuoja. Lootinti gali bet kas, bet tik kraujuojantį žaidėją. Pleistrą užklijuoti gali bet kuris sveikas žaidėjas, sužeistasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis 2 metrų spindulys jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (imituojant sužeistojo vilkimą). Praradus papildomą gyvybę žaidimas baigiamas ir keliaujama į savo komandos respawn'ą. Medikas gali būti bet kuris komandos žaidėjas turintis gydymo priemonių. Gydymo priemones išduoda organizatoriai arba jos gaunamos atlikus specialius questus. DRAUDŽIAMA naudoti savo atsivežtus bintus ar pleistrus. ORGANIZATORIŲ gyd. priemonės yra žymėtos.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama. Iš pirmo aukšto pastatų galima atakuoti tik pavieniais šūviais iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę. Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos neribojamas, išlaikant saugų atstumą iki lauko pagal LŠF ginklų naudojimo taisykles (žr. techniniame renginio aprašyme arba čia). AUTOMATINE UGNIMI ŠAUDYTI GALIMA TIK TURINT SPECIALŲ RAUDONĄ TAGĄ. VISI ŽAIDĖJAI BE TAGŲ ŽAIDIME ŠAUDO TIK PAVIENIAIS ŠŪVIAIS. Tagai gali būti perkami, parduodami, lootinami. Tagas privalo kabėti matomoje vietoje ant kaklo. Snaiperiui ir kulkosvaidžiui REIKALINGAS PAPILDOMAS MĖLYNAS TAGAS.

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Rekomenduojama naudoti žodinį įspėjimą „nušautas“, kad būtų išvengta sužalojimų. Pykšt – pokšt taisyklė negalioja. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai pasiduoda. Jeigu tarp žaidėjų ginklų klasių yra skirtumas leidžiantis naudoti ginklą, žaidėjas jį naudoja (pistoletas vs. karabinas). Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" arčiau nei 1m atstumu (nesvarbu kokios klasės ginklas) abu žaidėjai laikomi mirę ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą.

Rikošetai. Skaitosi ir lauke ir pastate 100%, prisipažįstate sužeistu / mirusiu ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos respawn‘ą.

Akla ugnis. Draudžiama atakuoti iš už kampo ar kitos slėptuvės, kuriuose išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Rekomenduojama išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas sužeidimu / mirtimi ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos respawn'ą.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. Žaidėjai piktybiškai neprisipažįstantys bus įspėjami ir šalinami iš žaidimo, o kitą kartą nepriimami žaisti. Visos konfliktinės situacijos perduodamos organizatoriams ir sprendžiamos čia ir dabar, po žaidimo nepagrįsti kaltinimai ir pastabos nevertinami. 


Nukauto žaidėjo veiksmai:

Sužeistas žaidėjas. Privalo balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra pašautas. Toks žaidėjas pasižymėjęs oranžine liemene stovi vietoje 5 minutes (kraujuoja), gali šauktis mediko balsu ir radijo ryšiu, telefonu. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime. Negali pasakoti žaidybinių detalių ir informacijos gyviems žaidėjams žaidime ir komandai radijo ryšiu. Pagalbos galima šauktis 5 minutes balsu arba radijo ryšiu, po 5 minučių žaidėjas nukraujuoja ir yra laikomas mirusiu, bei keliauja į savo komandos respawn'ą.

Žuvęs žaidėjas. Nukraujavęs (po 5minučių) ar sprogęs nuo granatos ar atotampos žaidėjas privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir keliauti tiesiai į savo komandos respawn'ą. Išėjimas iš komandos respawn'o pagal bazėje nurodytą tvarkaraštį. Leidžiama pasitraukti iš nukovimo vietos ar keliaujamo maršruto 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai. Mirusiems laisvai vaikščioti po poligoną negalima, miręs žaidėjas tiesiu taikymu keliauja į savo komandos respawn‘ą.

Miręs žaidėjas neatsimena savo paskutinių 10 minučių. Tai reiškia, kad negalima pasakoti komandos draugams ar kitiems žaidėjams kokie veiksniai žaidime atėmė gyvybę.

Paėmimas į nelaisvę ir tardymas. Į nelaisvę paimti gali tik -NKD- NACIONALINĖ KARIUOMENĖ DEZERTYRAI. Tardyti gali tik frakcijos vadas arba jo dedikuotas asmuo. Jeigu žaidėjas yra sužeistas jis turi būti pagydomas užklijuojant organizatorių žaidime išduotas arba užduočių metu gautas gydymo priemones. Toks žaidėjas kartu su palyda keliauja į -NKD- FOB (suimtąjį vesti privalo 2 žaidėjai). Ten vadas / generolas (arba jo dedikuotas asmuo) raštu užduoda 2 klausimus iš kurių žaidėjas išsirenka vieną ir atsako nemeluodamas. Į žodinius klausimus žaidėjas gali neatsakinėti arba sakyti ne tiesą. Ištardytas žaidėjas priklausomai nuo -DNK- vado gali būti paleidžiamas gyvas arba nužudomas. Toks žaidėjas keliauja į komandos respawn'ą. Tardymo izoliatorius dirba 15minučių, t.y. per 15 minučių gali ištardyti tik vieną žmogų. Jeigu tardytojas dirba ilgiau nei 15 minučių, kito žmogaus tardymui priimti negalima. Jis laukia eilėje. Maksimali eilė - 2 asmenys, visi kiti asmenys privalo būti paleisti. Tardytojas nurodo kuriuos asmenis tardys.

Lootinimas arba apieškojimas. Tiek gyvas, tiek sužeistas žaidėjas, gali būti lootinamas. Žaidėjas gali pasirinkti atiduoti visus lootinamus in game daiktus pats, arba būti fiziškai apieškomas su galimybe pasilikti nerastus žaidybinius daiktus. Žaidybiniai daiktai: pinigai (atimama tik pusė sumos), amunicija, granatos, tagai, gydymo priemonės, questų daiktai pažymėti raidele (Q).

Grįžimas į savo komandos respawn'ą. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į savo komandos respawn'ą juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. 


Specialiosios įrangos naudojimas ir amunicija:

Granatos. Airsoft imitacinės granatos žaidime yra perkamos už IN-GAME valiutą, gaunamos iš questų arba išduodamos organizatorių. Atviroje teritorijoje arba didelėje patalpoje (didesnėje nei 50kv.m.) - 5 metrų spinduliu visi žaidėjai laikomi žuvę ir keliauja į savo komandos respawn'ą (nuo granatos žuvęs žaidėjas neturi galimybės būti pagydytas). Mažuose kambariuose, ar nedidelėse patalpose - visi žaidėjai laikomi žuvę. Slėptis galima tik kituose kambariuose ar už mūrinių pertvarų. Jokie daiktai rasti pastato viduje (durys, faneros lakštai, kolonos ar pan. nelaikomi priedanga). Renginio metu galima naudoti tik pramonines dūmines granatas (atsiveža patys žaidėjai, max - 2vnt).

Atotampos. Specialios ŽALIOS spalvos juostelės. Pertraukus juostelę yra laikoma, kad žaidėjas sprogo. Toks žaidėjas negali būti gydomas ar lootinamas ir keliauja į savo komandos respawn'ą. REKOMENDUOJAMA PERTRAUKTĄ JUOSTELĘ UŽSIVYNIOTI ANT RANKOS, kad kitiems žaidėjams nekiltų noras lootinti.

Skydai. Skydus gali naudoti tik -SPP- SPECIALIOS PARENGTIES PAJĖGOS. Skydus išduoda organizatoriai - teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydininkas - žaidėjas nešantis skydą nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis – granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. 

Amunicijos pildymas. Amunicijos pildymas leidžiamas visoje teritorijoje ir nėra ribojamas bazės perimetru. Dėtuvės naudojamos tik mid arba real cap. Bunkerinių dėtuvių žaidime naudoti nerekomenduojame dėl amunicijos kiekio!

Radijo ryšys. Radijo ryšio naudojimo kanalus nurodo organizatorius. Naudojame visus 16 PMR dažnius. Priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas. Specialiai trukdyti radijo ryšį (pasakoti anekdotus ir kitokias istorijas) griežtai draudžiama.


Saugumas, elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei respawn‘uose:

Laisvi pasišaudymai. Komandos bazėse, respawn'e, marketplace laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Veido, ypač akių apsaugas privaloma dėvėti iki žaidimo galo, nenusiimant jų net respawn'o zonoje.

Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša tuščią savo ginklo dėtuvę.

Žaidimo anturažas ir infrastruktūra. Žaidimo metu draudžiama keisti stacionarių užkardų lokacijas, niokoti ar kitaip gadinti organizatorių paruoštą žaidimo anturažą. Žaidėjas, grubiai pažeidęs šią taisyklę, šalinimas iš žaidimo be teisės sugrįžti. Teritorija stebima vaizdo kameromis.

Off-game situacijų žaidime nėra. Nuo žaidimo pradžios iki galo, visas laikas yra žaidybinis. Kilus ginčui ir nusprendus išsiaiškinti, užsidedamos oranžinės liemenės ir kviečiami organizatoriai. Išsprendus situaciją žaidėjai žaidimą pradeda iš komandos bazės ar respawn‘o.


Maklaudas arba Čakas Norisas (sukčiaujantys žaidėjai). Tai kenkėjas, nesilaikantis anksčiau išvardytų taisyklių, kuris - kambaryje sprogus granatai arba akivaizdžiai nukautas ginklu to nepripažįsta, nesilaiko saugių atstumų, specialiai besielgiantis, taip, kad gadintų šratasvydžio įvaizdį ir misijų eigą visiems žaidėjams. Apie tokį asmenį PRIVALOMA informuoti organizatorius, nurodant žaidėjo registracijos numeriuką klijuojamą ant rankos. Akivaizdžiai įrodžius „maklaudavimą“, toks asmuo neteks galimybės dalyvauti nei viename Mūšio fronto renginyje ir bus paviešintas sratas.lt platformoje.

Pusės

NACIONALINĖ KARIUOMENĖS DEZERTYRAI - NKD [20%]

Registracija uždaryta
 
Po visiško sutriuškinimo DNK - DeadTowno Nacionalinė Kariuomenė patyrė fiasko ir buvo priversta trauktis. Dalis kareivių žuvo mūšyje prieš OCULUS RIFT sektantus (didžiosios dalies kūnų net nepavyko rasti), tikėtina juos į kitą pasaulį išsinešė mistinės būtybės (sklinda gandai, kad ne būtybės, o OCULUS kunigas). Keli sužeistieji dingo miške, tikėtina ten ir "liko", o gal jiems pavyko išsigelbėti. Niekas nežino. Vadovybė buvo priversta dezertyruoti ir patraukti savo FOB iš miesto. Išblaškyta kariuomenė buvo priversta palikti didžiąją dalį savo ginkluotės mieste. Žinant kokie nuožmūs ir užsispyrę vyrai tarnavo kariuomenėje niekas nenori tikėti, kad jie tiesiog apleido miestą. Tikėtina dėl paliktos žvalgybinės informacijos ir ginkluotės mieste kariuomenė bandys grįžti. Net ir stipriausiems reikia laiko pailsėti ir atsigauti. 

Pagrindinė užduotis - susigrąžinti Deadtowno valdžią. Sugauti dvasinius sektos vadovus. 
Papildomos užduotys - sustabdyti ocultizmą mieste, pasirūpinti papildoma ginkluote, kuri praverstų susigrąžinant miestą, pasistengti pelnyti vietinių gyventojų pasitikėjimą.
 
DRESS CODE: Pilnas military multicamo + šalmas arba kepurė su snapeliu. Aukšto rango karininkai dėvi žalias beretes. Draudžiamas veidų dažymas, vienspalvės aprangos detalės (diržai, liemenės ir kt smulkmenos).

OCULUS RIFT ADEPTAI - ORA [40%]

Registracija uždaryta
 
"Šlovė OCULUS! Teatsiveria vartai! keliaukit į Žemę mūsų broliai. Prisijunkit prie mūsų ir būkit išvaduoti!" - panašūs garsai jau visus metus aidi DeadTowno gatvėse. Po sėkmingo vartų į ANAPUS atvėrimo ir PREDATORIAUS kūdikio gimimo sekta labai smarkiai įsitvirtino DeadTowne. Kariškiai buvo gėdingai sutriuškinti, likę gyvi ir nepabėgę paaukoti RIFTO būtybėms arba išdoroti apeigoms. Vienintelis OCULUS galvos skausmas - KOŠMARAS, kuris dėl atidaryto portalo į anapus vis dažniau kartojasi, o jo metu siaučiantys monstrai pjauna viską ką mato - ar tai būtų paprastas civilis ar tikintis sektantas. Niekas nėra saugus! Miesto apylinkėse buvo pastebėti gyventojai, kurie turėjo keistus apdarus, KOŠMARO metu padarančius juos nematomais monstrų akivaizdoje. Berods šiuo metu tai yra vienas ieškomiausių sektantų daiktų.... 

Pagrindinė užduotis - išlaikyti DeadTowno kontrolę skleidžiant tikėjimą. 
Papildomos užduotys - padėti kunigui atliekant KOŠMARO tyrimus, gauti tyrimams reikalingus daiktus ir juos keisti į ginkluotę.
 
DRESS CODE: Mixed half camo kelnės arba švarkas (raštas nespecifikuojamas) + dažais teplioti veidai (bent minimaliai parūpins organizatoriai renginio dieną). Draudžiamas bet koks galvos apdangalas išskyrus paprastą kepurę be snapelio.

DEADTOWNO CIVILIAI GYVENTOJAI - DCG [30%]

 
Gyventojams išaušo diena, kurios jie niekada nelaukė. Religiniai fanatikai užgrobė jų gimtąjį miestą ir užgrobė namus, o jie buvo priversti bėgti ir slėptis miškuose. Ką jau kalbėti apie dingusius brolius ir seses, sektantais paverstus tėvus ir artimuosius. Baisiausia, kad net Nacionalinė kariuomenė nesugebėjo apsaugoti miesto ir prievartavo pačius gyventojus, atiminėjo maistą, vandenį ir rudeninį derlių. Žmonės, nežinodami kuo gali pasitikėti ir besislapstydami miškuose, sutiko ŠAMANĄ, kuris pasakojo daug keistų dalykų, tokių kaip OCULUS portalo uždarymas, adeptų atvertimas į žmones, kariškių palikta ginkluotė mieste. Ką gali iš desperacijos nusilpęs žmogus, tai patikėti pagalbą siūlančiu keistuoliu. Juk nėra daugiau ką prarasti. Gyventojai pradėjo stiprinti savo gretas ir dirbti išvien su ŠAMANU - "Už DeadTowną broliai"! 

Pagrindinė užduotis - išgyventi ir susigrąžinti DeadTowną. 
Papildomos užduotys - apsirūpinti maistu, geriamu vandeniu ir amunicija. Uždaryti OCULUS portalą.
 
DRESS CODE:  Mixed half camo kelnės arba švarkas (raštas nespecifikuojamas). Draudžiamas bet koks veido dažymas ir galvos apdangalas išskyrus paprastą kepurę be snapelio

SPECIALIOSIOS PARENGTIES PAJĖGOS - SPP [10%]

Registracija uždaryta
 
DeadTowno gyventojai, kas jie bebūtų, jau priprato gauti papildomo dėmesio iš užsienio valstybių. Vis dažniau ir dažniau spec. paskirties daliniai atvyksta į miesto apylinkes siekdami pralobti. Keisti artefaktai, brangūs lobiai ir mistinės būtybės - viskas ką galima brangiai parduoti užsienio mokslininkams ar kito karinėms struktūroms, šioms grupuotėms yra ypač vertingos prekės. Grupuotės retai stokoja amunicijos ar ekipuotės, nes yra gerai finansuojamos užsakovų. Labai retai kada veikia atvirai ir dažniausiai neatskleidžia savo tikrųjų tikslų. Šių skyrių pajėgoms nėra būdinga ištikimybė ar gėdos jausmas. Ko negali pinigai, gali dideli pinigai, todėl ne kartą yra fiksuoti faktai, kaip šios grupuotės nariai dirba tiek su kariškiais, tiek su gyventojais, o kartais net ir su religiniais sektantais. Mėgstamiausi verslo partneriai - vietiniai pirkliai ir juodosios rinkos barygos. 

Pagrindinė užduotis - įslaptinta [TOP secret].
Papildomos užduotys - uždirbti kuo daugiau pinigų, nusipirkti ginklų ir amunicijos. 
 
DRESS CODE: Vienspalvė tamsi apranga (tinka juoda, mėlyna, olive spalvos) + balaklava dengianti pusę veido. Galima dėvėti vienspalvius diržus, taktines liemenes. Draudžiamas bet kokia CAMO apranga ir galvos apdangalas išskyrus gobtuvą.