Umbrella: Lab of Evil - VIEVIS

Renginio pradžia
2022-10-16 (S)
10:00
Renginio pabaiga
2022-10-16 (S)
18:00
Organizatorius
Žaidimo tipas
50%-MilSim, 50%-Skirmish.
Greičio limitai
Kaina
20-42

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
60
Patvirtintų
60
Apmokėjusių
57

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Organizatoriai: Žemaitijos lokiai ir Soldier Of Fortune

Registracija uždaryta !!!

Teritorijos dydis net 3 ha. Perimetras - 2.76 km.

UMBRELLA: LAB OF EVIL

Organizatoriai „Žemaitijos lokiai“ ir Soldier Of Fortune sukūrėme kompiuterinio žaidimo "Resident Evil" motyvais paremtą žaidimą Umbrella: Lab of Evil
Artėjant Helovynui, mes jums parengėme 6 valandų žaidimą! 2 priešingos pusės! Išbandymai, apgalvoti sprendimai, susikaupimas ir visų svarbiausia ištvermė lems pergalę! Šiame žaidime susidursite ne tik su savo priešininkais, bet ir su zombiais, kurie apsunkins jūsų padėtį kovoje su priešu!  SPALIO 16 DIENĄ kviečiame sudalyvauti šioje veiksmo kupinoje kovoje! Kas laimės: gal tai Officers (Pareigūnai)? Gal tai bus Mercenaries (Korporacijos samdiniai)? Vis dėl to gal koją pakiš „X“ būrys? Tad nieko nelauk, nulemk kovos baigtį, išgelbėk savo komandos draugus išgabenant juos į saugią zoną! Registruokis į pasirinktą komandą ir būk savo srities nugalėtojas (-a) arba vadovauk komandai ne tik už fronto linijos, bet ir kovos lauke! 

Scenarijus:
1.    Kova su priešu, dominavimas;
2.    Išlikti nesužeistiems zombių;
3.    Priešų infrastruktūros sunaikinimas;
4.    Visiškai SLAPTA;
5.    Saugi evakuacija.

Tikslus žaidimo scenarijus ir užduotys bus siunčiamos dalyviams el.paštu.

Asmenys neturintys 18 metų į žaidimą privalo atvykti su lydinčiu asmeniu arba turėti raštišką tėvų sutikimą.

 

Data: 2022-10-16

Dienos programa:

  • 10:00 - 11:30 Atvykimas, registracija, ginklų chronavimas. Atributikos dalinimas.
  • 11:30-12:00 žaidėjų pasiruošimas žaidimui bei žymėjimas. 
  • 12:00 Žaidimo pradžia
  • 17:30 - 18:00 Žaidimo pabaiga.
  • 18:00 Maitinimas. Aptarimas.

Atributika: Žemėlapis su detalesne informacija, pleistai, dalyvio kortelė.

Apmokėjimas tik bankiniu pavedimu.

Jeigu jaučiate COVID-19 simptomus prašome į renginį neatvykti.

REKVIZITAI APMOKĖJIMUI

Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nick'us

ŽAIDIMO KAINA ŽAIDĖJAMS SU SAVO ĮRANGA:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2022-10-08 20 Eur.
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2022-10-12 25 Eur.
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2022-10-15 30 Eur.

ŽAIDIMO KAINA NUOMININKAMS:

  • mokant bankiniu pervedimu iki 2022-10-08 32 Eur.
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2022-10-12 37 Eur.
  • mokant bankiniu pervedimu iki 2022-10-15 42 Eur.

Nuomininko paketą sudaro - Žaidimas, G36 arba M4 Ginklas, Veido/Akių apsauga, Oranžinė liemenė. Papildoma apkaba (500 šratų - 3 EUR.)

Dalyviui neatvykus į žaidimą ar persigalvojus nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Tokiu atveju galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį ar nuomininką iš anksto suderinus su organizatoriais.

Specifinės taisyklės

LŠF BENDROSIOS ŽAIDIMŲ TAISYKLĖS

LŠF BENDROSIOS TAISYKLĖS

Šratasvydis: komandinis, karo veiksmų imitacijos sportas, laisvalaikio užsiėmimas, kurio tikslas kolektyvinis aktyvus poilsis, buvimas gamtoje, bendravimas su bendraminčiais.
Dalyvauti žaidime ar žaidimą stebėti leidžiama tik psichiškai, emociškai stabiliems, pilnamečiams asmenims pasirūpinusiems tinkama akių apsauga.

Bendrosios taisyklės: šios bendrosios Lietuvos Šratasvydžio Federacijos taisyklės (toliau LŠF taisyklės) galioja visiems federacijos narių renginiams. LŠF taisykles ir jų pakeitimus tvirtina LŠF visuotinis narių susirinkimas.

Specifinės taisyklės: organizatoriai savo renginiui gali taikyti specifines taisykles, kurios papildo ar pakeičia dalį LŠF taisyklių. Specifines Taisykles organizatorius privalo paskelbti kartu su renginio pristatymu, ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki renginio, kad kiekvienas dalyvis spėtų susipažinti su pakeitimais ir ypatumais. Jei organizatorius specifines taisykles paskelbia likus mažiau nei 3 dienom iki renginio, ar renginio dieną, tokios taisyklės negalioja, renginys vyksta vadovaujantis LŠF taisyklėmis. Specifinės taisyklės negali prieštarauti LŠF ir Lietuvos Respublikos saugumo, higienos ir kitiems reikalavimams.

Atsakomybė: Kiekvienas žaidėjas teisiškai ir finansiškai atsako už savo veiksmus bei žodžius. Kiekvienas žaidimo dalyvis yra pats atsakingas už savo žaidimo inventoriaus bei kitų asmeninių daiktų saugumą, patirtas traumas ar sužeidimus.

Teritorija ir jos ribos: Nustato organizatorius, paprastai duodamas teritorijos žemėlapis, kuris yra aptariamas instruktažo metu.

Vieta: Vievis, Crazy Ferma.

Aikštelė: Š. 54.732986 R. 24.818209

Esant poreikiui teritorija gali būti sumažinta priklausomai nuo žaidėjų skaičiaus.

Saugumas:
Viso renginio metu, nuo atvykimo  iki išvykimo iš renginio teritorijos, kiekvienas šratasvydžio renginio dalyvis(žaidėjas, stebėtojas, aptarnaujančio personalo narys, ir t.t.) privalo dėvėti tinkamas akių apsaugas (paprasti regos korekcijos akiniai netinka). Renginio teritorijoje pastebėjus asmenį be akių apsaugos, privaloma nedelsiant sustabdyti renginį, sušaukiant visiems žaidėjams suprantama kalba, kad žaidimas stabdomas dėl to, kad teritorijoje yra asmenų, kuriems gali grėsti realus pavojus. Užtikrinti kad asmuo užsidėtų akių apsaugas, arba saugiai pašalinti jį iš renginio teritorijos. Žaidėjai, naudojantys abejotinos kokybės apsauginius akinius patys prisiima visą atsakomybę dėl galimų traumų.
Be akių apsaugų, renginio metu rekomenduojama dėvėti kelių, alkūnių apsaugas bei šalmą.

Šratasvydžio įranga: naudojamos tik specialiai šratasvydžiui skirtos ginklų imitacijos šaudančios 6 mm specialiai šratasvydžiui skirtais šratais (bbs), atitinkančios LŠF įrangos galios limitus. Renginiuose leidžiama naudoti treniruotėms pritaikytų šaltųjų ginklų imitacijas - peilių, durtuvų, kastuvėlių ir pan.. Imitacija negali turėti aštrių briaunų bei kelti pavojaus kitų žaidėjų sveikatai. Draudžiama dėvėti Rusijos Federacijos ir Lietuvos Respublikos naudojamas uniformas. Renginiuose draudžiama naudoti ir turėti tikrų ginklų ir amunicijos.

Šaudymo atstumai ir įrangos galios limitai:
{bus papildyta, J} kolkas naudojama senais matavimo vienetais m/s sistemoje

Ginklų naudojimas:

Nukovimas. Bet koks pataikymas į bet kurią kūno dalį skaitomas pataikymu ir mirtinu. Jeigu pataikoma į ginklą - jis laikomas sugadintas, žaidimas tęsiamas tik tokiu atveju, jeigu turite antrą ginklą (pistoletą, peilį ar kitą ginklą, granatos nelaikomos ginklu, nebent taip nustato organizatorius). Mirtis nuo granatos, atotampos, ar šaltojo ginklo imitacijos panaikina galimybę būti pagydytam ir žaidėjas iš karto keliauja į mirtviaką.

Mediko taisyklė. Tai 2 ar daugiau gyvybių turėjimas gydomosios priemonės  ir jų panaudojimas, kai esi nukautas. Gydomąsias priemones  pritaikyti gali tik nesužeistas/nenukautas žaidėjas, nukautasis negali trauktis iš vietos, kurioje į jį pataikė (išimtis - 2 metrų spindulys, jeigu žaidėjas maišosi normaliai žaidimo eigai) - jį iš tos zonos patraukti gali tik komandos draugas, liesdamas ranka (žaidėjas imituoja vienos kojos vilkimą). Praradus papildomas gyvybes, žaidimas baigiamas ir keliaujama į mirtviaką.

Šaudymo rėžimai. Patalpose tik pavieniai šūviai, atvirose teritorijose neribojama (nebent nurodoma kitaip instruktažo metu). Iš pastatų ir į pastatus galima atakuoti pasirinktinai: pavieniais ar serijiniais šūviais, iškišus 1/3 ginklo per langą ar kt. ertmę (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Šaudymas iš pastato 2, 3 ir kitų aukštų gilumos leistinas tik tuo atveju, jeigu šūvio trajektorijoje nėra galimybės atsirasti renginio dalyviui. 

Atsitiktinis ir netikėtas kontaktas. Užkluptas žaidėjas laikomas nukautu ir sąžiningai vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką. Jeigu kontaktas įvyko "vamzdis į vamzdį" (nesvarbu kokios klasės ginklas), abu žaidėjai laikomi mirusiais ir vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į savo komandos mirtviaką.

Rikošetai. Pastatuose nesiskaito, lauke skaitosi. Pastate būtina įsitikinti 100%, kad šratas kliudė rikošetu, jeigu nesate tikri - prisipažįstate mirę ir vadovaujatės mediko taisykle arba keliaujate į savo komandos bazę.

Akla ugnis. Draudžiama šaudyti nematant taikinio, šūvio trajektorijos saugaus atstumo,  iš už kampo ar kitos slėptuvės, kurioje išlenda tik vamzdis, bet nesimato kūno. Būtina išlįsti 1/3 kūno dalimi norint šaudyti. Būtina visada matyti taikinį norint šaudyti. Draudžiama šaudyti pro mažas angas, kurios yra mažesnės nei suaugusio žmogaus ranka nuo riešo iki alkūnės imtinai. Ranka turi tilpti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai.

Draugiška ugnis. Tos pačios komandos draugo pataikymas skaitomas mirtinu ir žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba keliauja į mirtviaką.

Konfliktinės situacijos ir jų sprendimas. Jeigu šovus į priešininką, nėra aišku ar pataikyta, tai reiškia, jog nepataikėte, nebent akivaizdu ir priešininkas iškelia ranką, ar kitaip tai parodo (HIT). Jeigu po kontakto nejaučiama ar į tave pataikė, bet kyla abejonių ar ginčų tarp abiejų pusių, reiškia abu žaidėjai yra žuvę, nesiginčijame ir netrukdome kitiems žaidėjams. 

Nukauto žaidėjo veiksmai:

  • Žuvęs žaidėjas. Rekomenduojama balsu duoti ženklą ir iškelti ranką, kad yra nukautas, privalo apsirengti ryškią ORANŽINĘ liemenę ir 5 minutes šauktis mediko. Išėjimą iš atgijimo zonos renginio dieną nurodo organizatorius. Organizatorius pasilieka teisę laiką keisti atsižvelgiant į renginio dinamiką. 
  • Sužeistas žaidėjas. Pašautas karys gali šauktis mediko. Negali naudoti ginklų ir užduočių elementų ar kitaip pilnavertiškai dalyvauti žaidime (nebent organizatorius renginio dieną nurodo kitaip). Pasitraukti iš nukovimo vietos galima 2 metrų spinduliu tik tada, jeigu žaidėjas atsiduria kryžminėje ugnyje ir trukdo tolimesnei žaidimo eigai.
  • Grįžimas į mirtviaką. Griežtai draudžiama pasakoti būrio draugams apie priešininkų pozicijas ir judėjimus, esant nukautam. Mirę ar mediko besišaukiantys žaidėjai taip pat nereaguoja į gyvų žaidėjų klausimus ir laukdami mediko arba keliaudami į mirtviaką juos ignoruoja. Mirus draudžiama laisvai vaikščioti ir stebėti priešų pozicijas prisidengiant liemene. Nukautas žaidėjas vadovaujasi mediko taisykle arba iš karto juda į savo komandos mirtviaką.

Granatų naudojimas:

Granatų su sprogstama medžiaga naudoti draudžiama.

Dūminės granatos:

Galima naudoti tik pramoninės kilmės dūminius užtaisus. Griežtai draudžiama naudoti savadarbes dūmines granatas. Pastatuose naudoti dūminius užtaisus griežtai draudžiama. 

Skydai:

Skydus galima naudoti tiek originalius, tiek savadarbius, tačiau teritorijose rastos įvairios lentos, durys ar kartono gabalai yra netinkami ir nelaikomi priedanga ar skydu. Skydas turi būti tikro skydo imitacija. Skydininkas (žaidėjas, nešantis skydą) nėra nemirtingas ir vadovaujasi standartinėmis nukovimo taisyklėmis. Išimtis - granata, sprogusi prieš skydą. Norint nukauti skydą, granatą reikia užmesti už skydo. Skydininkas gali naudoti tik 1 klasės ginklą.

Amunicijos pildymas:

Amunicijos pildymas leidžiamas tik bazėse - mirtviakuose. Bet koks amunicijos pildymas žaidimo metu griežtai draudžiamas (nebent kitaip nurodo organizatorius renginio diena).

Radijo ryšys:

Radijo ryšio naudojimas yra leidžiamas, naudojant 16 patvirtintų PMR kanalų. Kanalus žaidėjų komandoms paskiria organizatorius (priešininkų komandos klausymasis yra draudžiamas, nebent kitaip nurodo organizatorius). Specialiai trukdyti radijo ryšį griežtai draudžiama.

Transportas:

Žaidimo metu, gali būti naudojamas karinis ar simuliacinis transportas specialioms užduotims vykdyti. Šaudyti į ir iš transporto draudžiama. Transporto vidutinis greitis žaidime yra 20 km / valandą. Transporto stabdymas galima tik fiziškai užtvėrus kelią nepravažiuojama kliūtimi (rąstu ar šlakbaumu). Transporto sugadinimo ir remonto būdus nurodo organizatorius renginio dieną. Sugadintas transportas žymimas žalia liemene ant veidrodėlio vairuotojo pusėje (toks transportas tampa nežaidybiniu elementu).

Saugumas ir elgesys žaidimo metu ir komandų bazėse, bei mirtviakuose:

  • Laisvi pasišaudymai. Mirtviake laisvi pasišaudymai į pastatų langus, sienas, ar medžius yra griežtai draudžiami, dėl žaidėjų ir organizatorių saugumo. Ginklų prišaudymas vyksta tik organizatoriaus nurodytoje vietoje. 
  • Ginklų chronavimas (galios tikrinimas). Organizatoriai turi teisę chronuoti žaidėjų ginklus prieš žaidimą ir žaidimo metu, be papildomo įspėjimo. Ginklai, neatitinkantys reikalavimų, paliekami REGISTRATŪROJE iki žaidimo galo ir grąžinami žaidėjui tik išvykstant. Ateinant chronuotis būtina atsinešti savadarbes „granatas“, kitu atveju - žaidimo metu savadarbėmis granatomis naudotis draudžiama. Į chronavimo zoną žaidėjas atsineša savo ginklo dėtuvę (real ir mid cap tuščia, o bunkerinę pilną, tačiau neprisuktą).

Taisyklių ir drausmės nesilaikymas ir ginčų sprendimas:

Taisyklių nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Pastebėjus žaidėją nesilaikantį taisyklių asmuo privalo informuoti organizatorių renginio dieną numatytu būdu.

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS:



MEDIKO TAISYKLĖ:
Pleistrai ir bintai:
* Žaidybiniai pleistrai arba bintai yra atsivežami savo.
* Nukautą žaidėją gali pagyditi betkuris žaidėjas uždėdamas pleistrą ar bintą.
* Pleistrą ar bintą galima naudoti tik vieną kartą, antrą kartą nukautas žaidėjas su pleistru ar bintu keliauja į mertviaką.

Nukovimas/sužeidimas:
*Pirmą kartą sužeistas žaidėjas privalo likti vietoje ir kviestis medika 5 minutes. (negalioja žaidėjui kuris buvo nukautas peiliu arba granata)
*Antrą kartą nukautas žaidėjas gali iškarto užsidėti liemenę ir keliauti į mirtviaką.

 

MIRTVIAKAI

Pagrindinis mirtviakas

*Parėjęs žaidėjas į mirtviaką su kortele atsižymi ant aparato ir laukia 10 min. (laiką galima pastoviai tikrinti su kortele skanuojant).
*Iš mirtviako išeiti galima tik praėjus 10 min ir tik įrenginyje skenuojant kortelę pamates užrašą GO.

Tarpinis/Mažasis mirtviakas

*Joje gali būti max 10 žaidėjų, jei mirtviakas pilnas, tada keliaujama į pagrindinį mirtviaką.

*Iš šio mirtviako išeinama kas 10 minučių, vadovautis laikrodžio parodymais, pvz.: laikrodžiui rodant 12:10, 12:20 ar 12:30 ir t.t.


Mobilus mirtviakas:
* Gali būti naudojamas komandos MEDiko. Komandos Mediko pareigas žaidimo eigoje gali perimti bet kuris žaidėjas.
* Mobilus mirtviakas tai specialus tentas pažymėtas + ženklu, kuris turi būti tvarkingai ištiestas (sidabrine spalva į viršų).
* Mobiliame mirtviake gali būti maksimum 5 nukauti kariai.
* 10 min., skaičiuoja Medikas arba šalia esantis paskirtas organizatorius. MEDikas privalo būti kartu su nukautais žaidėjais, kol jie galės tęsti žaidimą.
*Mobiliame mirtviake gydomi žaidėjai privalo ant galvos užsidėti šviesą atsp. liemenę, jog matytusi, kad nukauti ir žaidime nedalyvauja, pritūpti arba atsigulti, kad netrugdytu žaidimo eigos.
* Mobilaus mirtviako vieta gali būti keičiama, kai jame nėra nukautų žaidėjų.
* Mobilus mirtviakas negali būti paliekamas miške ar kitur numestas.
* Jei Mobilaus mirtviako komandai nereikia arba ji jo nenaudos, gražina organizatoriams arba palieka Pagrindiniame mirtviake..


TRANSPORTAS 


* Į transportą galima lipti tik leidus vairuotojui/organizatoriui.
Į transportą šaudyti draudžiama.
Už transporto slėptis ar jį naudoti kaip priedanga draudžiama.
*Transportas važiuojantis su oranžine arba geltona liemenė yra sunaikintas ir tuo momentu nežaidybinis.

DŪMINIAI UŽTAISAI:

*Norint naudoti savo dūminius užtaisus prieš tai iš anksto susitarti su organizatoriais.

PASTATAI:

* Žaidybiniai Pastatai yra žymėti į juos eiti galima, o ant jų lipti DRAUDŽIAMA.
*Šaudyti pro pastato langus galima laikantis taisyklių.
* Žaidimo metu langai yra nedarinėjami siekiant pasislėpti nuo šrato/šūvio.

ZOMBIAI:

*Zombis - tai buvęs Officers (Pareigūnas), kuris yra užkrėstas virusu. Kaukiant sirenai zombiai tampa agresyvūs ir bėgdami gali sučiupti ir užkrėsti virusu nežiūrint į tai kokiai pusei priklausai.

*Į zombius draudžiama šaudyti! Pašautas pasidaro agresyvus taip kaip kaukiant sirenai. Zombiui pagavus arba palietus bet kuria kūno vietą žaidėjas tampa užkrėstas. Ir bus pažymėtas specialiu pleistru.

*Atstumai nuo zombio: 0-5m nesaugu. 5-10m dalinai nesaugu. Virs 10m saugu, bet zombis juda link ten kur vyksta judėjimas arba bet koks veiksmas. Nuo zombio galima bandyti slėptis.

*Užkrėsti officers (pareigūnai) keliauja į pagrindinį mirtviaką! Jeigu mirtviake neturi anti-viruso, laukia kol kolegos jį pargabens iš mokslininko. Ir tik tada jį galės išgydyti, gydo tik komandos daktaras, ir nuima pleistrą. Nuėmus pleistrą tik tada galima atsižymėti su kortele.

*Užkrėsti mercenaries (samdiniai) keliauja pas Dr. Brain ir prašo, pagalbos, kad suleistu anti-virusą. Ir po vakcinacijos keliauja į pagrindinį mirtviaką, kad komandos daktaras nuimtu pleistrą. Nuėmus pleistrą tik tada galima atsižymėti su kortele.

Užkrėsti Būrio X kariai keliauja į savo mirtviaką! Jeigu mirtviake neturi anti-viruso, laukia kol kolegos jį pargabens iš mokslininko. Ir tik tada jį galės išgydyti, gydo tik komandos vadas, ir nuima pleistrą. Iš mirtviako išeinama susirinkus minimum 5 kariams.

Užkrėstas karys virusu nuo zombio eidamas į mirtviaką gali ir žaloja kitus karius (net saviškius). Tačiau kiti kariai netampa užkrėstais.

*Zombis yra apsvaiginamas peilio, kirvio ar kita replika duriant i nugaros sritį. Zombis apsvaigintas būna apie 1 minutę, po to jis veikia kaip kaukiant sirenai.

*Užkabinus artefaktą, zombis tampa pasyvus ir parsivedus zombį į pagrindinį mirtviaką jam galima suleisti anti-virusą, tada jis atvirsta pareigūnu, ir su kortele privalo atsižymėti ant aparato, kad galėtų padėti pasipriešinimui.

*Vieną artefaktą galima panaudoti tik vienam zombiui. Iš kur gauti artefaktus, teks išsiaiškinti žaidimo metu.

*P.S. Nuo suerzinto zombio jus išgelbės tik greitos jūsų kojos!

Rolėje Pareigūnas-Zombis

*Žaidėjai esantys pareigūno-zombio rolėje, bus žymimi balta juosta ant rankų. Esant zombiu juostos gali nesimatyti.

*Samdiniai sužeidę pareigūną, su balta juosta ant rankų, gali jį transportuoti ar kitaip nugabenti į Umbrella būstinę pas mokslininką, ten pareigūnui suleidžiamas virusas ir paverčiamas zombiu.

Zombio spastai gaudyklė: tai 3 balti strypai su juosta įsmeigti į žemę. Vienu kartu galima pagauti tik vieną zombį. Zombis pamatęs spastus, visada keliauja į juos, nebent pasitaiko pakeliui auka, jį užkrėtęs virusu toliau keliauja į spastus.


TESTAVIMAS:



*Prieš registraciją kiekvienas dalyvis bus testuojamas žodžiu, todėl iš anksto išmokite ir žinokite specifines bei bendras LŠF taisykles.
*Nemokantys ar nežinantys taisyklių, gaus prisėsti ant suolelio ir jas mokintis vietoje, o po to stoti į eilės galą, tad geriau tai padaryti namuose :)


ATVYKDAMI Į ŽAIDIMĄ BŪKITE IŠKART PASIRUOŠĘ:

  • Ginklą paruoštą greičio matavimui su iškart įdėta baterija.
  • Raudoną (oranžinę) automobilinę ryškią liemenę (žalias, salotines naudoja tik organizatoriai). Dead Rag'ai ar raudonas skarelės netinka.
  • Taisyklių testavimui.

Pusės

Mercenaries (Samdiniai)

Registracija uždaryta

Tai Umbrella korporacijos samdomi kariai. Žymė raudona juosta ant rankų, privalumas Umbrella corp ženklinimas. Bet koks camo.

Tikslai: Išlaikyti tvarką teritorijoje. Išlikti ne užkrestais zombių, karius buvusiais zombiais, grąžinti į korporacijos būstinę.  Išlaikyti zombių populiaciją. Vykdyti vado S.A.M (Super Advancer Mercenary) užduotis. 

Kiekis: 40 proc.

Medikas: Turintis mediko antsiuvą ar kitoki ženklinimą, gali būti Samdinys-medikas. Nešasi mobilaus mirtviako tentą ir gydo Samdinius. Komentare praneškite apie būvimą mediku.

S.A.M (Super Advancer Mercenary) - Vadas Semas

Registracija uždaryta

Vadovauja korporacijos samdiniams. Sugebėjimas nemirtingumas. Išskirtinio žymėjimo nėra, tik tamsūs akiniai, bei galimas juodas ploščius.

Sugebėjimas: Nemirtingas - pašautas arba sužeistas atsitraukia 10-15 metrų nuo aktyvios ugnies ir vėl puola. Tačiau pastoviai jėgos senka, tai nepašautas kovos lauke išbūna max 30 minučių. Po to grįžta į mirtviaką, atgauti jėgoms reikia mažiausiai 30 minučių.

Kiekis: 1 proc.

P.S. Vadu tampa pirmas prisiregistravęs ir po patvirtinimo pirmas apmokėjęs žaidėjas. 

Officers (Pareigūnai)

Registracija uždaryta

Tai S.T.A.R.S. pareigūnai prieš Umbrella korporaciją. Žymė geltona juosta ant rankų. Bet koks camo. Privalumas S.T.A.R.S. ženklinimas ir arba vienspalvė camo. 

Tikslai: atversti zombius žmonėmis, patiems likti ne užkrėstais virusu. Klausyti vado T.O.M (Tactical Onslaught Machine) nurodymus. Sunaikinti Umbrella corp. Po sunaikinimo ir zombių atvertimo evokuotis iš teritorijos.

Kiekis: 40 proc.

Medikas: Turintis mediko antsiuvą ar kitoki ženklinimą, gali būti Pareigūnas-medikas. Nešasi mobilaus mirtviako tentą ir gydo Pareigūnus. Komentare praneškite apie būvimą ir mediku.

T.O.M (Tactical Onslaught Machine) Vadas TOMAS

Registracija uždaryta

Vadovauja savo komandai Officers (Pareigūnams), gali eiti į kovą prieš Umbrella corp.

Sugebėjimas: Būdamas pašautas sugeba po 2-3 minučių save pagydyti (pašautas išsitraukia liemenę, užsideda ir laukia 2-3 min, po to toliau gali kovoti arba keliauti į mirtviaką.), tai gali būti kartojama kol baigiasi žaidimas. Priartėjes prie pastato arčiau kaip 20 metrų galios netenka. Išskirtinės žymės neturi.

Kiekis: 1 proc.

P.S. Vadu tampa pirmas prisiregistravęs ir po patvirtinimo pirmas apmokėjęs žaidėjas. 

 

Būrys "X"

Registracija uždaryta

Būrys "X" - TOP SECRET

Atskilusi grupuotė, apie kurią nieko nežinome.

Mokslininkas Dr. Brain.

Registracija uždaryta

Umbrella corp. mokslininkas, Viruso ir anti-viruso kūrėjas bei platintojas. 

Kiekis: 1 proc.