Trick'r'Treat 2: Dawn of Nightmare 2018 10 28 Stirniai

Renginio pradžia
2018-10-28 (S)
09:30
Renginio pabaiga
2018-10-28 (S)
17:00
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
LARP 50%, milsim 25%, economy 25%; žaidimo lygis: II (be naujokų / nuomininkų ir su amunicijos pildymo apribojimais).
Kaina
20Eur iki 2018 10 23, vėliau 30Eur

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Analogų Lietuvoje neturintis šratasvydžio žaidimas, nukelsiantis jus į realų monstrų ir karinių situacijų pasaulį, kur kiekvienam žaidėjui teks priimti kritinius sprendimus, nulemsiančius jo komandos gerovę ir egzistavimą. Speciali monstrų komanda neleis "kempinti" vietoje ir net drąsiausio kario širdį privers plakti daug greičiau. Specialių užduočių vykdymas, manipuliacija, ekonomika. Visi šie trys dalykai sukurs unikalią renginio atmosferą. Renginys nėra skirtas naujokams ir žaidėjams neturintiems savo įrangos. Renginio metu bus taikomi šaudymo, bei amunicijos pildymo ribojimai. Renginyje taip pat privalomas specialus "dresskodas" pagal pasirinktą komandą. 5 komandos, iš kurių viena sudaryta iš NPC, kurie savo ruoštu turės jums daugybę questų. Rungsitės tarp 4 skirtingų komandų, o kiekvieną questą galės atlikti tik 3 greičiausios ir gudriausios komandos už kuriuos atitinkamai gaus papildomus taškus. Reikia paminėti ir pagrindines užduotis, kurias turės visos 4 komandos. Pagrindinės užduoties įgyvendinimas kritiškai svarbus norint laimėti žaidimą. Ją komandos turi atlikti nepaisant šalutinių questų ir neleisti kitoms komandoms tam sutrukdyti. Visa tai jūsų laukia spalio 28-tą HALLOWEEN SPECIAL ŽAIDIME "Trick'r'Treat 2: Dawn of Nightmare"

 

SCENARIJUS IR REKVIZITAS – MŪŠIO FRONTAS

 

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 100 [4 komandos po 25 žaidėjus] (bilietai brangsta 2018 10 23).

Žaidimo tipas: LARP 50%, milsim 25%, economy 25%; žaidimo lygis: II (be naujokų / nuomininkų ir su amunicijos pildymo apribojimais);

Komandų užduotys: surinkti kuo daugiau pergalės taškų (taškai bus skaičiuojami už komandos pagrindinės užduoties atlikimą ir už specialius questus gaunamus iš NPC;

Ginklų greičių standartiniai limitai: http://bit.ly/MF_tiuning_limits(specifines žaidimo taisykles įkelsime 2018 10 22 );

Žaidėjai, nesilaikantys žaidimo taisyklių, bus drausminami arba šalinami iš žaidimo. Žaidimo organizatoriai pasilieka teisę pašalinti iš žaidimo žaidėjus be atskiro paaiškinimo, kurie atrodo neadekvačiai ir nesilaiko žaidimo taisyklių.

 

RENGINIO DETALĖS DALYVIAMS:

DATA: 2018m. spalio 28 diena. SEKMADIENIS.

REGISTRACIJA nuo 09:30 vietos laiku.

INSTRUKTAŽAS ir žaidimo pradžia 10:30 vietos laiku.

ŽAIDIMO pabaiga ir KAREIVIŠKA KOŠĖ nuo 17:00 vietos laiku.

VIETA: Stirnių km., [buvęs reabilitacijos centras AUŠVEITA] WGS koord. 54.720704, 25.049294

Dalyvio mokestis su savo įranga 20Eur mokant internetu iki 2018 10 23 - VĖLIAU 30Eur (vietoje apmokėjimo nėra)

Dėl specialaus žaidimo scenarijaus į šį žaidimą negali registruotis visiški naujokai ir žaidėjai neturintys savo įrangos. Prašome pasirinkti lengvesnio lygio žaidimą.

 

DĖMESIO! Visi žaidėjai privalo pasirinkti savo pusę. Jeigu, pirkdami bilietą nebematote tam tikros pusės, vadinasi komanda jau suformuota. Pasirinkite kitą patikusią / likusią laisvą komandą. Organizatoriai pasilieka teisę renginio dieną minimaliai koreguoti komandų puses neišskiriant draugų kolektyvų, siekiant išlaikyti žaidimo dinamika.

MAKSIMALUS DALYVIŲ SKAIČIUS 100 [4 komandos po 25 žaidėjus] (bilietai brangsta 2018 10 23)

 

Amžiaus CENZAS - N18. Jaunesni asmenys į žaidimą privalo atsivežti raštišką tėvų sutikimą, leidžiantį dalyvauti. Renginio dieną, registratūroje, organizatoriai pasilieka teisę paprašyti jūsų amžių įrodančio dokumento. Parsisiųsti sutikimo formą galite čia: http://bit.ly/n18_leidimas_dalyvauti

Specifinės taisyklės

DEADTOWN'O MONSTRAI - 5-oji komanda (atsisiųsti):

SPECIFINĖS ŽAIDIMO TAISYKLĖS (atsisiųsti):

 

Būtinieji žaidimo reikmenys:

  • Ginklas atitinkantis MF standartinius greičių limitus
  • Akių ir / ar veido apsauga
  • Raudona automobilinė liemenė (neregistruosime į žaidimą be liemėnės).
  • Pakrauta ginklo baterija

 

Rekomenduojamų daiktų sąrašas:

  • Vanduo
  • Užkandžiai
  • Prožektorius
  • Mobilusis telefonas su fotografavimo funkcija
  • PMR radijo stotelė
  • Dūminės šaškės (tik pramoninės gamybos)
  • Guminis imitacinis peilis
  • Nedidelė kuprinė susidėti reikmenims
  • Repelentai nuo uodų ir mašalų

 

Kiti reikmenys:

  • Asmeniniai vaistai (jei tuo metu vartojate)
  • Pakrautas powerbankas
  • Užrašų knygutė bei tušinukas

 

Draudžiami daiktai:

  • Tikri ginklai bei amunicija
  • Žaidybinės granatos (išskyrus išduotas organizatorių)
  • Savadarbės dūminės granatos (galima naudoti tik pramoninės kilmės dūminius užtaisus)
  • Savo BB'S (organizatoriai renginio dieną išduos 0,25g bb’s ir paaiškins amunicijos pildymo ribojimus)
  • Alkoholis (pastebėjus jog asmuo yra apsvaigęs, iš karto šalinsime iš žaidimo)
  • Narkotinės medžiagos (pastebėjus jog asmuo yra apsvaigęs, iš karto šalinsime iš žaidimo)

Žaidimo ir specialiųjų quest‘ų daiktai

  • Žaidime atliekant pagrindinę ir papildomas užduotis, bus gausybė žaidybinių daiktų, skirtų tik tam tikroms pusėms ir spec. užduotims atlikti. Visi daiktai žymėti spalvine juosta pagal atitinkamą komandos žymėjimą renginio dieną.
  • Žaidybinius daiktus, nepažymėtus savo komandos spalva draudžiama liesti, slėpti, judinti ar pernešti. Taip pat atimti iš kitų žaidėjų apieškojimo metu.
  • Jeigu žaidėjas buvo nukautas su žaidybiniu elementu, jis jį nešasi į žaidimo bazę ir atiduoda komandos draugui arba vadui.

Nukovimo, sužeidimo ir gydymo taisyklės (gydyti galima tik turint savo komandos spalvos pleistrų)

  • Kiekvienas bb‘s, pataikymas į bet kurią kūno ar ekipuotės dalį, skaitomas sužeidimu.
  • Prilietimas, nukovimas guminiu peiliu, granatos sprogimas laikomas sužeidimu.
  • Sužeistas arba nukautas žaidėjas negali savarankiškai judėti, privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir išbūti savo vietoje 5 minutes, per kurias balsu šaukiasi pagalbos. Po 5 minučių, jeigu nesulaukia pagalbos, žaidėjas grįžta į savo bazę.
  • Sužeistąjį galima evakuoti. Evakuacija vykdoma bet kuriam sveikam žaidėjui apkabinus sužeistąjį, abu keliauja į saugią vietą ir laukia gydymo.
  • Gydyti gali bet kuris sveikas komandos narys, turintys medicininių pleistrų. Pleistras klijuojamas matomoje vietoje ant krūtinės arba kaktos. Žaidėjas gali būti gydomas tik kartą. Po antro nukovimo / bb’s pataikymo, žaidėjas keliauja į savo komandos bazę.
  • Pleistrai yra išduodami žaidimo pradžioje ir gaunami žaidimo eigoje atliekant questus / užduotis.

 

Ginklai ir amunicija

  • Žaidime amunicija yra ribojama. Galima naudoti tik organizatorių išduotą amuniciją - BB’s.
  • Žaidimo metu su savimi galima turėti tik tris mechanines dėtuves (bunkerinės dėtuvės draudžiamos ir bus konfiskuotos su visais turimais BB’s).
  • BBS išduoda organizatoriai. Savo BBS naudoti negalima. Jei turite ginklą, kuris veikia tik su jūsų spec. rūšies BB’s, susitarkite su organizatoriais dėl jų naudojimo ir pateikimo iš anksto.
  • Gumines peilių imitacijas galima naudoti be apribojimų.
  • Amunicija gali būti atimta kito žaidėjo. Apieškojimas vykdomas 5 minučių intervale žaidėjui esant nukautam. Kito žaidėjo prašymu žaidėjas turi atiduoti visus BB’s esančius dėtuvėse. Ne dėtuvėse esančių BB’s atimti negalima.
  • Chronavimo metu visi ginklai yra žymimi lipdukais, be chronuoto ginklo žaidėjas į žaidimą neregistruojamas. Jeigu yra pastebimas ginklas be lipduko, turi būti pranešta žaidimo organizatoriams, toks ginklas, gali būti konfiskuotas iki žaidimo pabaigos. Žaidėjo galimybė toliau žaisti žaidime, bei kituose MF žaidimuose svarstoma žaidimo organizatorių.

Dresscode ir komandų aprangos

  • Žaidimo metu, visų komandų nariai turi dėvėti atitinkamą dresscode aprangą.
  • Visi žaidėjai žaidimo metu turi ryšėti skiriamąją juostą ant kairės rankos (juostas dalins organizatoriai renginio dieną).
  • Žaidėjo juosta žymima specialiu numeracijos lipduku identifikavimo tikslais. Praradęs lipduką, žaidėjas turi kreiptis į organizatorių dėl naujo lipduko gavimo.

Apieškojimas ir lootinimas

  • Apieškomas žaidėjas gali pasirinkti apieškojimo būdą. Pirmas būdas atiduoti visus lootinamus daiktus savanoriškai arba leistis apieškomam kito žaidėjo.
  • Žaidimo metu iš kitų žaidėjų galima atimti BB’s esančius dėtuvėse. Dūminius užtaisus, bei granatas. Taip pat galima atimti žaidimo TOKEN’us.
  • Žaidimo metu negalima iš žaidėjo atimti su žaidimų nesusijusių asmeninių daiktų, BB’s esančių ne dėtuvėse, questų / užduočių daiktų ir elementų.

 

Pagrindinės misijos, questai ir papildomos užduotys

  • Visos žaidimo komandos žaidimo metu turės po pagrindinę misiją, kurią kritiškai svarbu atlikti. Už pagrindinės užduoties atlikimą bus skiriami 25 žaidimo taškai.
  • Visos žaidimo komandos turės galimybę atlikti 14 papildomų questų ir užduočių. Taškai už papildomas užduotis skaičiuojami individualiai ir priklausomai nuo atlikimo greičio (pirma komanda gauna daugiau, antra mažiau, trečia dar mažiau taškų. Na, o ketvirtai L patys suprantat - visi greiti ir gudrūs būti negali J
  • Papildomos užduotys gaunamos tik iš žaidimo NPC - monstrų.

 

NPC ir Deadtowno monstrai

  • Įvairūs anomaliniai organizmai, kurie skirtingai reaguoja į skirtingas komandas. Reakcijos bus atskleistos renginio dieną. Kiekvienas monstras turės po 2 specialius questus, už kuriuos bus galima gauti papildomų taškų savo komandai.
  • Monstrai yra nemirtingi ir tik laikinai gali būti paveikti jiems būdingų silpnybių. BB’s pataikymas monstrams laikomas 100% rikošetu šovusiam žaidėjui.
  • Interakcija su monstrais galima tik pagal specialias sąlygas nurodytose jų aprašymuose.
  • Kiekvienas monstras turi savo silpnybių ir stiprybių. Norint efektyviai derėtis ir “susikalbėti” su jais, pasistenkite pasinaudoti silpnybėmis. Monstrai už sėkmingus questų atlikimus jus apdovanos specialiais TOKEN’ais. Taškus už tokenus duoda miestelio pirklys. Pirklys - juodai apsirengęs dėdė su baisiu veidu.
  • Monstrai yra lengvai veikiami dūmų, kai kurie (bet nevisi) pamatę dūmus naiviai juda link jų.

Pusės

Vietiniai gyventojai ir partizanai - VGIP

Nuo 2017 metų kraupiomis legendomis apipinto Deadtown'o miestelio negelbėja jokie spec. būriai. Mistiniai padarai sugrįžta kas naktį, o artėjant mirusiųjų dienai padarų puldinėjimai darosi vis dažnesni. Gyventojai patyrė pakankamai smurto ir priespaudos, todėl pradėjo ginkluotis patys, nelaukdami jokios militaristinės ar magiškos pagalbos iš šalies. Miestelio gyventojai labai gerai pažįsta teritoriją, todėl slapta patekti iš taško A į tašką B ir atlikti slaptą užduotį jiems vieni juokai. Miestelio pirklys dirba išvien su miestelio gyventojais, todėl visa įdomi informacija iš karto pasiekia reikiamas ausis. Didžiausias miestelėnų prioritetas - apsaugoti savo namus ir kovoti prieš monstrus. Monstrai jaučia konkurenciją, todėl nuolatos puldinėja kaimo gyventojus. Šie savo ruoštu ieško ryšių ir išteklių savo apsaugai. Prioritetas: kaupti reikalingus resursus ir informaciją ir ją iškeisti į apsaugą, bei humanitarinę pagalba su svetimšaliais. Aprangos kodas: jokio CAMO, paprasti civiliniai drabužiai, kuprinės, krepšiai resursams. Ginklai nespecifikuojami - tinka visi atitinkantys MF standartinius greičių limitus.

Deadtown'o nacionalinė armija - DNA

Deadtown'o miestelyje yra kelios populiarios profesijos; duobkasys, ūkininkas, kunigas arba visada galima rinktis nacionalinę armiją (bent taip sako vietiniai). Deja, armija negarsėja kietais kariais, kadangi neturi pakankamo finansavimo. Vienintelis armijoje likęs veteranas buvęs JAPB pajėgų vadas, pravarde Lapinas. Sklinda kalbos, kad šio kario apgauti nepavyko niekam. Jis turi unikalų gebėjimą motyvuoti ir aplink save burti naujokų karių burius. Kariai beatodairiškai paklūsta vadui. Dėl silpnos disciplinos rimčiau nusiteikę kariai palieką grupuotę ir pabėga iš šalies arba prisijungia prie dezertyrų. Tokie kariai Lapinui - didžiausiais priešas. Prioritetas juos sučiupti, paimti į nelaisvę ir iškvosti visą žinomą informaciją kur, kada ir kaip miestelyje juda dezertyrai ir kokios jų užduotys. Aprangos kodas: pilnas vokiškas flecktarn, pasirinktinai juodos kuprinės daiktams. Ginklai nespecifikuojami - tinka visi atitinkantys MF standartinius greičių limitus.

Samdiniai ir dezertyrai - SID

Registracija uždaryta

Įvairiausių spec. pajėgų dezertyrai, nerasdami sau legalaus būdo pragyventi, jungiasi į grupes, kurios už pinigus atlieka įvairias užduotis. Šiose grupuotėse valdžia dažniausiai būna diktatūrinė. Aiškus vienas vadas. Nepaklūsti vadui = kulka į galva, nes rytoj už pinigus į grupuotę prisijungs dar du nauji grupės nariai. Šiose grupuotėse ypač vertinami kariai, turintys specialių gebėjimų mūšio lauke. Deadtowne šie dezertyrai vykdo specialias užduotis, už kurias miestelio pirklys dosniai jiems atlygina. Turi ganėtinai gerus bendravimo įgūdžius, todėl nesunkiai bendrauja ir veda derybas su monstrais, bei kitomis komandomis. Prioritetas - pinigai ir viskas, ką galima brangiai parduoti. Aprangos kodas: half CAMO - pasirinktinai viršus arba apačia. Ginklai nespecifikuojami - tinka visi atitinkantys MF standartinius greičių limitus.

Jungtinis antiteroristinių pajėgų burys - JAPB

Registracija uždaryta

Šie vyrai, net paimti į nelaisvę ir kankinami žiauriausiais būdais, neišduos savo brolio ar valdžios. 7 metai sunkių pratybų nenuėjo veltui. Atlikti pareigą savo tėvynei jiems yra aukščiausias prioritetas. Disciplinuoti ir veikiantys mažais būriais. Ginkluoti naujausiais koviniais ginklais, bei savo būrių sudėtyje turintys spec. paskirties karius, tokius kaip medikai, išminuotojai ir inžinieriai, sudaro itin stiprias pajėgas kovojant prieš teroristus. Šį kartą JAPB būrys buvo išsiųstas specialiąjai misijai - išsiaiškinti kas vyksta Deadtown'e artėjant mirusiųjų dienai. Paprastai nekontaktuoja su jokiomis kitomis grupuotėmis dėl savo etikos kodekso. Prioritetas - Džo Volasas, kuris buvo pastebėtas gąsdinantis žmones miestelio apylinkėse. Sklinda kalbos, kad Džo naudoja kraupius žudimo įrankius ir lengvai į dialogą neina. Aprangos kodas: full CAMO - multicamo, woodland - išskyrus rusiškas aprangas. Ginklai nespecifikuojami - tinka visi atitinkantys MF standartinius greičių limitus.

Deadtown'o monstrai - DM

Registracija uždaryta

Po 2017 metų Fortreso kalnyne įvykusios cheminės nelaimės pradingę miestelio gyventojai... dalis jų mutavę neatpažįstamai. Dalis vis dar išsaugojo žmogišką mąstymą ir gebą bendrauti. Didžioji jų dalis turi savo lokalias gyvenvietes ir tik kartais paveikti tam tikrų veiksnių migruoja ar keliauja po Deadtown'ą. Kai kurie iš jų turi slaptos informacijos, kai kurie tiesiog linkę visus žudyti. Daugelis turi įvairios informacijos apie miestelį. Taip pat, sklinda gandai, kad kelis nuotykių ieškotojus apdovanojo keistais artefaktais, už kuriuos miestelio pirklys dosniai atsilygina. Ar išdrysite su jais eiti į kontaktą? Aprangos kodas ir ginklai: SPECIALŪS.