Milsim: X-ray

Renginio pradžia
2023-05-27 (Š)
11:00
Renginio pabaiga
2023-05-28 (S)
15:30
Renginio vieta
Organizatorius
Žaidimo tipas
MilSim 45%, Survival 40%, CQB 15%
Greičio limitai
Kaina
35
Registracija į renginį Nuomininko registracija

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
15
Patvirtintų
11
Apmokėjusių
10

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

SVARBU!

APMOKĖTI GALITE TIK INTERNETU IKI 05/26 VAKARO💸

RENGINYS BUS VYKDOMAS TIK TUO ATVĖJU JEIGU RENGINYJE DALYVAUS DAUGIAU NEI 27 ŽMONĖS! 👨

 

 

PRIEŠISTORĖ!

Pasaulis su siaubu žiūrėjo, kaip prasidėjo naujas ir mirtinai pavojingas konfliktas. Viskas prasidėjo nuo vienos kibirkšties, tačiau greitai plito visame pasaulyje, apimdamas visas šalis ir paliekant po savęs sunaikintus miestelius.

Šio chaoso viduryje buvo grupė elitinių karių, kuriems buvo pavesta paslaptinga misija - užkirsti kelią branduoliniam išpuoliui prieš didžiulį miestą įgaunant branduolinius kodus paliktus senesnių karininkų dar prieš karui prasidedant. Jų kodinis pavadinimas buvo "Tango" ir buvo žinomi savo drąsa ir nepaprastu atsidavimu savo šaliai.

Bet, kuomet jie bandė atskleisti priešo planus, jie sužinojo, kad nėra vieni. Paslaptingoji samdinių kariuomenės grupė, kodiniu pavadinimu "Whiskey", taip pat buvo paskirta tai pačiai užduočiai. Tačiau vietoj bendradarbiavimo, jos susigrūmė viena su kita, kiekviena grupė siekdama prisiimti garbę ir nuopelnus tik sau.

Dvi grupės įsitraukė į žiaurią kovą, kiekviena stengdamasi aplenkti ir nugalėti kitą. Tačiau konfliktas tik augo ir intensyvėjo, nes abi pusės atsisakydavo pasiduoti. 

Neužilgo prie jų konflikto prisijungė ir "Miškiniai", sukilėlių grupė kuri nepalaikė nei vienos pusės ir norėjo branduolinių kodų savo pačių reikmėms.

Karo salygos buvo nepakenčiamos, kad net patys karei dezertyruodavo ir pasiimdavo su savimi pavogtos įrangos ir resursų.

Situacija eskalavo, o pasaulis su siaubu stebėjo, kaip trys grupės ruošėsi paskutiniai kovai. Pasaulio likimas buvo ant svarstyklių ir tik viena pusė galėjo iškilti nugalėjusi...

 

 

 BENDRA RENGINIO INFORMACIJA📣 

  • Jeigu pasirašote sutikimą/susipažinimą elektroniniu būdu, jį mums atsiūskite į [email protected] ir BŪTINAI, paminėkite savo šaukinį/nicką pačiame laiške žmogaus kuris dalyvaus renginyje ir pasirašė sutikimą/susipažinimą.
  • Neturint galimybės pasirašyti nepilnamečių ar jūsų pačių sutikimų internetiniu būdu. Bus galimybė tą padaryti atvykus į vietą.
  • Bus galimybė išsinuomuoti likusią įrangą vietoje.
  • Nuomininkams: BŪTINA, paminėti skiltyje "komentarai", kai registruojasi kaip NUOMININKAS, visus savo nuomuojamus daiktus!
  • BŪTINA, turėti Airsoftui skirtą avalynę kurios nebūtų gaila. Neturint galimybės, bus galima išsinuomoti vietoje.
  • BŪTINA, SU SAVIMI TŪRĖTI MAISTO IR GĖRIMŲ
  • Į POLIGONĄ ĮEINA:
    Tuščias laukas 

    Miškas
    2 - Nedideli Pastatai
    1 - Namas
    1 - Didesnis Pastatas
    1 - Rūsys
    2 - Mažesni Telkiniai
    1 - Upė (Ančia)

 DIENOTVARKĖ📊 

 11:00 - 12:00   Registracija ir ginklų tikrinimas.
Dalyviai atvyksta anksti, kad galėtų užsiregistruoti, pasirašyti dokumentus ir patikrinti oro šaudmenų FPS ribas.

 12:00 - 12:45   Briefingas
Organizatoriai paaiškina žaidimo taisykles ir tikslus dalyviams. 

 12:45 - 16:00   Exploring/Settling - CeaseFire - Spying
Visos komandos išžygiuoja iš centro ir ieško kur įsikurti. Per šią fazę, negalima šaudytis ar pulti kitų komandų. Yra galimas kitų komandų bazių ir judesio šnipinėjimas.

 16:00 - 00:00   Leidimas šaudytis/kovoti
Suėjus būent tokiam ir ne kitokiam laikui, visiems žaidėjams yra išduodamas leidimas pulti/šaudytis/daryti pasalas ir t.t

 00:00 - 02:00   CeaseFire - Spying - Poilsis
Per šią fazę, negalima šaudytis ar pulti kitų komandų. Yra galimas kitų komandų bazių ir judesio šnipinėjimas. Žaidėjai tūrėtų pasinaudoti šiuo taikos periodu ir pailsėti. 

 02:00 - 07:00   Leidimas šaudytis/kovoti
Suėjus būent tokiam ir ne kitokiam laikui, visiems žaidėjams yra išduodamas leidimas pulti/šaudytis/daryti pasalas ir t.t

 07:00 - 08:00   CeaseFire - Spying - Poilsis
Per šią fazę, negalima šaudytis ar pulti kitų komandų. Yra galimas kitų komandų bazių ir judesio šnipinėjimas. Žaidėjai tūrėtų pasinaudoti šiuo taikos periodu ir pailsėti. 

 08:00 - 10:00   ORGANIZATORIŲ UŽDUOTIS (Hidden Documents)
Visos komandos varžosi viena su kita, kuri pirma greičiau atras paslėptus dokumentus miestelyje ir gaus už tai prizą

 10:00 - 12:00   ORGANIZATORIŲ UŽDUOTIS (Dezertyras)
Visos komandos varžosi viena su kita, kuri pirma greičiau suras pasislėpusį savo komandos dezertyrą ir vagį ir jį nukaus bei susigražins pavogtą komandos įrangą. Pirmi atlykę užduotį gaus prizą. (Dezertyras galės šauti atgal ir vaikščioti po visą poligoną kur tik panorėjęs)

 12:00 - 14:00    Laisvas leidimas šaudytis/kovoti
Suėjus būent tokiam ir ne kitokiam laikui, visiems žaidėjams yra išduodamas leidimas pulti/šaudytis/daryti pasalas ir t.t

 14:00 - 15:30   Renginio pabaiga/aptarimas/tvarkymasis
Dalyviai grąžina išsinuomuotą įrangą, pasiima savo daiktus, susitvarko bazę, stovyklavietę, grįžta į centrą ir laukia aptarimo. Po aptarimo važiuoja namo :)

 NUOMA 

 GINKLAI: 

G36 - 10Eur
M903R (115~ m/s, programuojamas) su supresorium - 20Eur
M4, modifikuotas, su kalimatoriu, žibintuvėliu ir t.t - 30Eur

 APSAUGA: 

Akiniai - 5Eur
Burnos apsauga - 5Eur
Viso veido kaukė (juoda) - 10Eur

 KITA ĮRANGA
  

Racija - 10Eur
Racijos ausinė - 5Eur
Taktinė Liemenė - 10Eur
Šalmas - 10Eur
SpeedLoaderiai - 5Eur
Dūminė granata (Juoda, Raudona, Balta) - 4Eur

 APRANGA
 
 

Bunderschwer (Vokiečių Armijos) švarkas, pašiltukas - 10Eur
Bunderschwer (Vokiečių Armijos) kelnės ir diržas - 10Eur
Kepurė (Su snapeliu) - 5Eur

 ŠRATAI/DĖTUVĖS: ⁍ 

20x - 1kg, 0.25g Šratų maišelis - 13Eur ⁍
1 Dėtuvės papildymas (VIETOJE) - 3Eur ⁍

 

 

 

 POLIGONAS🛖: 

Kelmė
55°30'42.5"N, 22°38'06.3"E
https://goo.gl/maps/5X8d9MS8Joncpnp18

 

 

 

REKVIZITAI APMOKĖJIMUI

ĮSPĖJIMAS!

  • Nurodydami paskirtį, nekopijuokite žodžio šaukinys! Jūs patys turite įrašyte savo šaukinį/"nicką, pseudonimą, pravardę," arba kaip jūs esate užsiregistravę šrato sistemoje! 
  • Jei mokate už kitus dalyvius ar kitą asmenį, nurodykite už kurį!
  • Apmokėjimą galima atlikti už kelis žaidėjus vienu metu. Apmokėjimo paskirtyje nurodant visų žaidėjų šaukinius/nickus. Jeigu atliekate kelių nuomininkų apmokėjimą, viskas vykdoma taippat, tik PRIVALOMA parašyti ką nuomuosites, PASKIRTYJE
  • Jeigu dalyvis neatvyksta į žaidimą arba persigalvoja ir nusprendžia nedalyvauti žaidime, mokestis nėra grąžinamas. Nutikus tokiam atvėjui, galimas žaidimo bilieto keitimas į kitą dalyvį arba nuomininką, iš anksto suderinus, pranešus organizatoriams.

Specifinės taisyklės

ESMINĖS RENGINIO TAISYKLĖS

  1. PRIVALOMA pasiimti kartu su savimi ar atvykti į vietą, JAU pasiruošus ir apsirengus Airsoftui tinkamą avalynę kurios nebūtų gaila. Jei tokios neturite, bus galimybė išsinuomuoti vietoje.
  2. Būtina turėti ryškiaspalvę liemenę
  3. Turite gerbti ir vykdyti organizatorių žodį
  4. Negalimi jokie kivirčai ar konfliktai. Įvykus nesutarimui, eiti pas vieną iš organizatorių.
  5. Prieš prasidedant renginiui, BŪTINAI, susimokėti, paduoti sutikimus arba pasirašyti to ko nesate pasirašę. Pasiimti išsinuomuoti įrangą, ginklus
  6. Pastatuose naudojamas tik pirmas aukštas. (Galimas pilnas naudojimas RŪSIO)
  7. Žinoti visus leistinus šaudymo atstumus.
  8. Būti susipažinus su LŠF taisyklėmis.
  9. JOKIAIS BŪDAIS, nešiukšlinti.
  10. GRIEŽTAI draudžiama kirsti gyvus/sveikus medžius.
  11. GALIMAS nuvirtusių/supuvusių/nebegyvų medžių/šakų naudojimas ant žemės savo bazės/taktikų reikmėm.

ESMINĖS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  1. Jei buvote pašautas, būtina užsidėti ryškiaspalvę liemenę ant galvos ar kūno ir atsigulti arba atsisėsti toje pačioje vietoje kur jumis nušovė.
  2. Laikantis mediko taisyklių, galite būti išgelbėtas iki 5min. Po 5min, esate pripažintas miręs ir turite eiti į savo komandos nustatytą/susikurtą bazę ir laukti visų savo komandos narių sugrįžtant į bazę, tuomet galite atgyti.. 
  3. Galimas šaudymas, kariniai veiksmai ir užpuolimai kitų komandų bazėse. 
  4. Jeigu jūsų 80% komandos buvo bazėje ir juos visus pašovė, visa komanda turite susirinkti į savo bazę laukti 20min iki kol galėsite visi atgyti. 
  5. Bazes galite keisti kada tik panorėsite, TAIKOS ir KARO metu.
  6. Taikos periode negalite šaudytis ir pulti kitų komandų. 
  7. Taikos periodo metu, galite siūsti žvalgus, šnipinėti kitas komandas ir jų vykdomas taktikas bei judesį.
  8. GALIMAS laužo kūrimas, maisto gamybai ir šilumai, tačiau laužas turi būti pirma patvirtintas organizatorių kaip saugus kurti.
  9. Jei komanda nusprendžia keisti bazės lokaciją, būtina susitvarkyti senają bazę, susirinkti šiukles, užgesinti laužus ir t.t

 

 

GYDYTOJAI

  • Žaidėjas gali būti atgaivintas tik vieną kartą gydytojo, o po to jie turi grįžti į atgimimo vietą.
  • Išsinuomavus gyditojo liemenę renginiui, įgaunate gydytojo privilegijas ir rolę
  • Galimas turniketų naudojimas
  • Gydytojas gali pasigyditi save, 1 kartą. Tačiau jei į jį pataikys antrą kartą kol gydosi, keliaus iškart į mertvaka
  • Gydytojas gali pagydyti tik 2 kartus, iki kol jis yra nušaunamas arba atsiranda mertvake
  • Komandoje tik po 2 gydytojus
  • GYDYTOJAI turi išsiskirti kažkokiais sutartiniais ženklais pvz: Kryžius, Anstiuvas, Lipni juosta ir t.t
  • Sužeistą žmogų galima nutempti arba parsitempti pas save, kad nebūtų vidurį aktyvios ugnies. Tempti gali bet kas iš komandos narių. 
  • Visi gydytojai betkada gali atsišaudyti, gydant, nešant, tempent jei tik sugeba.

 

DŪMINIAI UŽTAISAI

  • Dalyviai gali naudoti dūmų granatus ar dūmų bombas žaidimo metu.
  • Dūmai turi būti spalvoti, o spalva turi būti aiškiai matoma.
  • Dalyviai negali tiesiogiai mesti dūmų į kitus žaidėjus ar į pastatus ar uždaras erdves.
  • Dalyviai turi užtikrinti, kad dūmai nesutrumpintų kitų žaidėjų matomumo, ir jie turi kuo greičiau nutolti nuo dūmų.
  • Žaidėjai gali isigyti dūminių granatų žaidimo metu, iš organizatorių
  • Negalima mesti dūminių granatų ant kitų žmonių bazėse, turi būti 1-2 metrai nuo žmogaus
  • Negalima mesti dūminių granatų į bazę nakties metu, turi būti 5 metrai nuo bazės

 

SPROGSTAMIEJI UŽTAISAI

  • Dalyviai gali naudoti sprogstamasias granatas žaidimo metu.
  • GRIEŽTAI draudžiamas naudojamas pirotechninių granatų naudojimas.
  • Galimos CO2 granatos su šratais ir GARSINĖS granatos.
  • Granatų negalima mesti į kitos komandos bazės zoną, jei ten yra gulinčių/atsisėdusių dalyvių.
  • CO2 šratinės granatos priešininko mirtis, skaitosi tik tuo atvėju jei į juos pataikė šratas.
  • Garsinės granatos priešininko mirtis skaitosi bet kam, kas buvo 5 metrų atstumu nuo granatos. 
  • Granata negali būti metama arčiau žmogaus nei 1 metras.

 

ARTILERIJA

  • Visi dalyviai gali išsikviesti artileriją. 
  • Vienas artilerijos šūvis kainuoja 5Eur.
  • Artilerijos mirties zona yra 10 metrų aplink sprogimą ir dūmus.
  • Artilerijos negalima iškviesti ant kitų dalyvių bazių.
  • Artilerija kviečiama per raciją (438.200) dažniu. Nurodomos žemėlapio koordinatės, vardas ir pavardė bei komanda kas kviečia artileriją. 

Pusės

"Tango" SOP 35%

"Tango" SOP

Tango yra specialiųjų operacijų būrys, kuriam yra pavesta užkirsti kelią branduoliniam išpuoliui prieš didžiulį miestą, užtikrinant branduolinius kodus, paliktus aukšto rango karininkų. Jie atranda, kad su jais konkuruoja ir "Whiskey" karinių samdinių grupė, kita elitinė komanda, samdyta šešėlinės grupės, siekiančios taipogi gauti kodus. Konfliktas eskaluoja, Tango atsiduria pavojingoje kovoje dėl kodų ir pasaulio likimo...

"Whiskey" Karinės Pajėgos 35%

"Whiskey" Karinės Pajėgos

Whiskey yra garsi samdinių armija, šiam konfliktui pasamdyta šešėlinės grupės, siekiančios gauti branduolinius kodus iš grupės nusipelniusiųjų karininkų. Jie greitai atranda, kad jų samdiniai konkuruoja su kita elitine grupe "Tango", siekiančia gauti kodus. Konfliktas eskaluojantis ir prisijungus sukilėlių grupei "Miškiniai", "Whiskey" atsiduria pavojingoje žaidimo katės ir pelės žaidimo dalyje...

Sustiprinti Sukilėliai "Miškiniai" 30%

Sustiprinti Sukilėliai "Miškiniai"

Miškiniai yra sukilėlių grupė, kuri priešinasi tiek "Tango", tiek "Whiskey" karinėms pajėgoms, laikydami juos lygiai atsakingais už konflikto eskalavimą. Jie siekia gauti branduolinius kodus, kad galėtų juos panaudoti kaip svertą prieš abi puses ir pasiekti savo pačių užsibrėžtų tikslų. Miškiniai yra laikomi neprognozuojamais ir pavojingais tiek "Tango", tiek "Whiskey" pajėgų, o jų įsitraukimas dar labiau apsunkina jau savaime sudėtingą situaciją...

Organizatoriai

Registracija uždaryta

Fotografai

Registracija uždaryta