ŽAIDIMAS TACTICALDAY / 2019-11-17

Renginio pradžia
2019-11-17 (S)
09:00
Renginio pabaiga
2019-11-17 (S)
15:40
Organizatorius
Žaidimo tipas
CQB / airsoft / mūšis pastatų komplekse
Kaina
13-20

Renginio statistika

Užsiregistravusių žaidėjų
103
Patvirtintų
101
Apmokėjusių
101

Žaidybinės pusės

Renginio aprašymas

Renginio laikai:
08:00 - 09:00 dalyvių atvykimas, registracija
09:30 - 10:20 bendras visų žaidėjų "breefingas", pasiruošimas žaidimui

10:30 - 15:40 žaidimas

15:40 - 16:20 - maitinimas, žaidimo aptarimas 
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2019-11-14 23:59
( VISO BILIETŲ 100 vnt. gali būti išparduoti anksčiau laiko )
* 20 € apmokant iki 2019-11-16 iki 15:00 
( jei liks laisvų bilietų )
(atsiunčiant pavedimo kopijas į TacticalDay el. paštą [email protected] )

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !

 

DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 35 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2019-11-15 iki 18:00

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !

* bilietą sudaro - teritorijos nuoma, maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras. 
* nuomininko paketą sudaro - teritorijos nuoma, žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių, radijo stotelė (racija), spec. kariniai mokymai 2 val. 
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

Specifinės taisyklės

OPERACIJA: RED TORCH

Legenda:

Pasienio ruože Alksmatijoje buvo numuštas Leviko Šariato krovininis lėktuvas. Pilotams pavyko katapultuotis, tačiau išgyveno tik vienas. Lėktuvo dalys kartu su kroviniu išsimėtė plačioje teritorijoje. Išgyvenęs pilotas, keliaudamas link Leviko Šariato pasienio, dalį gabento krovinio rado ir paslėpė. Leviko Šariato karinė žvalgyba nusprendė ištraukti pilotą ir parvežti namo, o vėliau susirinkti krovinio likučius. Tačiau apklausai piloto jau ieško ir Alksmatijos žmonės. Abiejoms pusėms reikalingos radijo stoties dalys (ugnies palaikymo komunikacijai), krovinys ir pats pilotas.  

 

Pagrindinės žaidimo užduotys:

  • Radijo stoties surinkimas ir susisiekimas su palaikančiomis artilerijos pajėgomis. Artileriją galima panaudoti į 2 val. kartą, bet kuriuo metu. Artilerija naikina tik tam tikrą apšaudymo rajoną. Visi žaidėjai, kurie apšaudymo metu bus ne pastatuose, žūsta ir eina į mertviaką iš karto.

  • Piloto suradimas/perėmimas ir tardymas. Bus nurodyti konkretūs objektai, kuriuose reikės išlaikyti ( tardyti ) pilotą ir po 1 val. pilotas išduos koordinates arba vietą, kur konkrečiai paslėptas lėktuve gabentas krovinys. Kitas tardymas galimas tik kitoje tardymo vietoje.


  • Piloto eksfiltracija iš pasienio ruožo. Nustatytu laiku reikės išgabenti pilotą iš pasienio ruožo ir perduoti jį Leviko Šariato valdžiai.

  • Identifikacija diversanto būrių. Diversantai - tai užslaptinta informacija disponuojantys žaidėjai, kuriuos supažindis pusių vadai. Diversantai aktyvuojami tik vienai valandai. 

Amunicijos ribojimas:

Žaidimo metu naudojamos tik mechaninės dėtuvės iki 150 BBS. Žaidimas pradedamas tik su 4 užpildytom dėtuvėm. Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama. Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje. Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse. 
Dėmesio !!! Taikoma išimtis asmenims, neturintiems mechaninių dėtuvių. Bus galima naudoti bunkerinę dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.


 

 
 
 

Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 

Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
Med. priemonės (žaidybinis pleistras) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

 

Pirotechnikos naudojimas:

 

Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“). Leidžiama naudoti granatas su „ŽUKI“, CORSAR 4 užtaisu arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 1 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3 m. spindulio taisyklė.

 

Šaudymo taisyklės:

Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m. Jei atstumas yra mažesnis - šaudyti pastato viduje draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama karabinų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
Pastato antrame aukšte šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančio vamzdį netikėtai neišlys priešininkas ir nebus sukelta traumų. 
Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui. Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun, arba turint papildomą ginklą iki 130 m/s.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.

Karinė apranga ir ekipuotė www.tacticalforce.lt

Pusės

TIK ŽAIDIMAS - REGISTRACIJA TIK DALYVIAMS SU SAVO ĮRANGA

Registracija uždaryta

Žaidėjas atvyksta tik į žaidimą, atvykimas nuo 08:00-09:00