ŽAIDIMAS TACTICALDAY / 2019-02-24 LIEPKALNIS
PRADŽIA
2019-02-24 09:00
PABAIGA
2019-02-24 17:00
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
CQB/MŪŠIS PASTATŲ KOMPLEKSE
GREIČIO LIMITAI
KAINA
13

Užsiregistravusių žaidėjų
85
Patvirtintų
85
Apmokėjusių
85
RENGINIO APRAŠYMAS
REGISTRACIJA UŽDARYTA
(iki išsiaiškinimo, ar visi registruoti dalyviai atliko mokėjimus)
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2019-02-21 iki 18:00
* 20 € apmokant iki 2019-02-23 iki 15:00
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !
DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 29 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2019-02-22 iki 18:00
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !
* bilietą sudaro - maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras.
* nuomininko paketą sudaro - žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių.
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18
SPECIFINĖS TAISYKLĖS
LEGENDA
Žaidimo metu X ir Y pajėgoms reikės identifikuoti priešiškos pusės vado buvimo vietą ir jį paimti į nelaisvę. Į nelaisvę galima paimti tik sužeistą kariaujančios pusės vadą ir jį eskortuoti į gautas MGRS koordinates. Nurodytose koordinatėse vadą reikės išlaikyti 1 val. Pajėgos, kurių vadas pateks į nelaisvę, privalės veikti savarankiškai ir visais turimais resursais bandyti jį išvaduoti. Kadangi vadas į nelaisvę buvo paimtas sužeistas ir turimos med. priemonės jo nebepagydys, per auksinę 1 val. X arba Y pajėgos privalo gauti iš vado MGRS koordinates, kuriose yra nuotolinio sprogdinimo prietaisai.
Pagrindinės žaidimo užduotys:
Aukšto rango karininko paėmimas į nelaisvę:
Žaidimo metu X ir Y pajėgoms reikės identifikuoti priešiškos pusės vado buvimo vietą ir jį paimti į nelaisvę. Į nelaisvę galima paimti tik sužeistą kariaujančios pusės vadą ir jį eskortuoti į gautas MGRS koordinates. Nurodytose koordinatėse vadą reikės išlaikyti 1 val. Pajėgos, kurių vadas pateks į nelaisvę, privalės veikti savarankiškai ir visais turimais resursais bandyti jį išvaduoti. Kadangi vadas į nelaisvę buvo paimtas sužeistas ir turimos med. priemonės jo nebepagydys, per auksinę 1 val. X arba Y pajėgos privalo gauti iš vado MGRS koordinates, kuriose yra nuotolinio sprogdinimo prietaisai.
Nuotolinio sprogdinimo prietaisai:
Pajėgos, kurios iš vado gaus MGRS koordinates apie sprogdinimo prietaisų buvimo vietą, privalės kuo skubiau identifikuoti ją ir užimti jos gynybą. Užėmus objektą, kuriame bus palikta dėžė su sprogdinimo prietaisais, reikės pranešti savo pusės vadui apie aptiktą dėžę PMR radijo ryšiu. Po pranešimo pajėgos privalo išlaikyti objektą 1 val. Išlaikius objektą bus galima atplėšti voką, paliktą kartu su dėže, kuriame bus pateikta sekančios užduoties informacija.
Dėžę su sprogdinimo priemonėmis privaloma pasiimti kartu, kadangi priemonių reikės sekančiai operacijai.
DĖMESIO. Jei žaidėjas žūsta mūšyje su dėže ir aplinkui nebėra jo pusės gyvų žaidėjų, šis žaidėjas privalo eiti į „mertviaką“ su dėže. Tačiau jei žaidėjas žūsta ir aplink yra savos pajėgos, jis privalo išbūti toje vietoje, kol savos pajėgos perims dėžę. Žuvęs žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis (t.y. negalima naudotis radijo ryšio priemonėmis ar kitaip bandyti pranešti savo žūties vietą ).
Branduolinių sprogmenų konteineris:
Branduolinių sprogmenų konteineris – tai didelių gabaritų dėžė su viduje esančiais sprogmenimis. Dėl didelio sprogmenų jautrumo dėžę reikės gabenti iš taško A į tašką B (naikinimo zona). Tik atgabenus į naikinimo zoną bus galima atidaryti dėžę ir atlikti sprogdinimo darbus.
Dėžės gabenimas vyksta tokia tvarka: dėžę gali gabenti minimaliai du žaidėjai ir tik iš tų pajėgų, kurios turi nuotolinio sprogdinimo prietaisus. Priešiškos pusės žaidėjai šios dėžės liesti ir keisti jos buvimo vietą negali.
Pvz., X pajėgos gabeno dėžę ir žuvo visi jos žaidėjai, dėžė lieka toje vietoje, o Y pajėgos gali užimti dėžės apsaugą ir neleisti atgijusioms X pajėgoms tęsti dėžės gabenimo.
AIRDROP pastiprinimas:
Kariaujančių pusių vadovybės palaikymas med. priemonėmis (žaidybiniais pleistrais). Turint mažus išteklinius resursus galimas „AirDrop“ užsakymas.„AirDrop“ gaunamas tuo atveju, kai pusės vadas susisiekia su „ŠTABU“ ir paprašo „AirDrop“ palaikymo, bei nurodo koordinates su tikslia vieta. „AirDrop“ turi 10-15 min. uždelsimą, bei 50/100 metrų paklaidą nuo tikslių koordinačių, todėl galimas netikslus siuntos nusileidimas. Po „ AirDrop“ užsakymo sekantis galimas tik po 1 val. „AirDrop“ galima perimti iš kitos kariaujančios pusės.
Pagrindinės žaidimo taisyklės:
Medicinos taisyklė: