BoS / 2022-07-31/ ARTEFAKTAS

PRADŽIA
2022-07-31 08:00
PABAIGA
2022-07-31 18:00
VIETA
ORGANIZATORIAI
ŽAIDIMO TIPAS
Strategija / Žvalgyba /Šturmas/ Kariniai veiksmai
GREIČIO LIMITAI
KAINA
17-22
Užsiregistravusių žaidėjų
28
Patvirtintų
20
Apmokėjusių
5

Žaidybinės pusės

RENGINIO APRAŠYMAS

Kviečiame visus Šratasvydžio Brolius į BoS (Brothers of steel) žaidimų seriją kurioje pats gali kurti savo BoS legendą...

Jūsų laukia nauji įspūdžiai, inovatyvūs šratasvydžio projektai, naujų idėjų įgyvendimimas ir be abejo nuostabi draugų, bendraminčių kompanija

Registracija į žaidimą vyksta iki 07-29d. 18:00val.

 

Dalyvių skaičius ribojamas iki 150

 

Renginio organizatoriai AirsoftGame.lt komanda

 

2022 metų“Brothers of steel” sezono

Legenda

 

BoS 2021-09-12d kovoje dėl bazės Rx-109 metu pasirodžiusi nauja priešininkų grupė „Illiuminatai“ sukėlė samyši tarp Ašenų sajungos ir Federacijos Antari. Abi pusės suprato kylančią grėsmę ir dalį karių nusiuntė kovai su jais. Po kurio laiko kariai pradėjo informuoti, kad bazės teritorijoje matė savo draugus ir kitos pusės karius kurie veikė kartu su Illiuminatais prieš buvusius saviškius. AS pusei pasisekė gauti Rx-109 bazės kompiuterį kurį dešifravus buvo rastos koordinatės Illiuminatų pusei priklausančio mokslinio centro. Tuo tarpu FA pusei pasisekė išsinešti dokumentus, pagal tiekimo manifestus ekspertai greitai apskaičiavo kur buvo pristatomi kroviniai ir provizija. Deja informacija apie Illiuminatų veiklą buvo surinkta per vėlai. Jų paleistas biologinis ginklas padarė savo - karinių pajėgų netektys ir užteršta teritorija.

Prieš savaitę Federacija Antari ir Ašenų Sajunga nusiuntė žvalgybos būrius į objektą Rx-109. Tai buvo naudinga kariaujančiom pusėm, todėl viskas vyko sklandžiai ir be karinių konfliktų Tris dienas būriai raportavo apie padėtį. Tyrimo rezultatai rodė, kad objekto užterštumas yra normos rybose. Rasti nauji, pramonei ir infrostruktūrai reikalingi ištekliai. Ketvirtą dieną radarai užfiksavo link objekto Rx-109 skridusi lėktuvą, kuris galimai buvo numuštas šiaurės rytuose nuo objekto, apie1km atstumu. Po to įvykio ryšys su žvalgybos būriais buvo prarastas.

Šeštą dieną užfiksuotas intensyvus „SOS“ signalas, sklindantis iš objekto Rx-109 radio taško. Federacija Antari ir Ašenų Sąjunga priėmė sprendimą dėl karinio isikišimo į teritoriją. Manoma buvo pažeistas abipusis susitarimas dėl objekto neutraliteto.

Kovo 20 dieną, 12:00 val., vietos laiku, Ašenai ir Antarai pradėjo vygdyti žvalgybos būrių gelbėjimo operaciją. Jos metu po nedidelio susidūrimo su priešiškom pajėgom abu būriai buvo sėkmingai evakuoti į šalia objekto Rx-109 įkurtas bazes. Apklausos metu paaiškėjo, kad iki nežinomo orlaivio katastrofos viskas vyko sklandžiai, Ašenai ir Antarai objekte dirbo petis į petį, dalinosi sukaupta informacija ir tyrimų rezultatais. Kas išprovokavo orlaivio katastrofą būriai nežinojo, sakė tik girdėjo šiaurės rytuose sprogimą ir duslų, kažko didelio, kritimo garsą sklidusi iš šiaurės rytų miško. Apie įvykį nedelsiant bandė informuoti vadovybę, bet dėl stiprių elektromagnetinių trigdžių tai tapo neįmanoma. Žvalgybos būriai priėmė sprendimą išsiaiškinti kas įvyko, bet jiems dar nespėjus susiruošti objektas Rx-109 buvo užpultas. Šturmas vyko žaibiškai, priešintis trūko pajėgų ir abu būriai įsitvirtino radio centre. „Po 3 val. įnirtingo mūšio šūviai nurimo, matyt priešas pritrūko amunicijos, bet ir pas mus su ją buvo nepyragai“- Pasakojo Federacijos Antari žvalgas Martynas. „Paskubom surinkom radio siustuvą iš to ką radom susprogdintoje labaratorijoje (SOS) signalui transliuoti“ raportavo Ašenų Sajungos žvalgas Vytenis.

Išanalizavus žvalgų parodymus, sukauptą informaciją bei tyrimų rezultatus Ašenų ir Antarų vadovybė priėmė sprendimą užimti objektą Rx-109, organizuoti naujų išteklių išgabenimą, nebaiktą kurti Illiuminatų biologinį ginklą bei patekti į branduolinę saugyklą kuri papildomai apsaugota kodiniu užraktu. Verdant kovai dėl teritorijos kariai vis pranešdavo, kad keistomis aplinkybėmis dingdavo amunicija „AMO KAUPIMAS“ vietose ir galiausia kai iš abiejų Štabų buvo pavogtas, paruoštas išgabenimui, Illuminatų biologinis ginklas- paaškėjo, kad objekte slaptai veikia diversantų būrys....

Balandžio 10 d. Ašenai ir Antarai sustiprino savo pajegų vidaus kontrolę, įtardami vienas kitą šnipinėjimų ir diversijų veikla. Varžybos dėl ginklavimosi nukeliavo į atraeilį planą kai Ašenų pajėgos šiaurės rytuose rado neatpažinto sudūžusio lėktuvo juodą dėžę, kurią dešifruojant paaiškėjo, kad objekte Rx-109 veikiantis diversantų būris yra ILLUMINATAI. Iš pirminės dešifravimo informacijos paaiškėjo, kad jie čia atkeliavo ne tik dėl savo nebaigto kurti biologinio ginklo, bet ir dėl labai reto elemento „Nakvadriumo“, kurio gavimas ir perdirbimas dar iki objekto katastrofos buvo vykdomas 10-oje ir 12-oje gamyklose. Nakvadriumas turi didelį energinį koeficientą, todėl jo gavimas Ašenams ir Antarams tapo prioritetu. Verdant kovai dėl naujo resurso abi konkuruojančios pusės pastebėjo zenkliai mažėjančią gyvąją jėgą. Pavieniai kariai, būriai dingdavo be žinios. Ašėnų vado Jonnio įtarimai pasitvirtino, kai suėmė savo žvalgų būrį, kuris ilgai neišeidavo į ryšį. Tie patys išgelbėti žvalgai ir buvo ILLUMINATAI.

„Mes išžudėm jūsų žvalgus ir apsimetėm jais, kad galėtume įgyvendinti savo tikslus, nes papraščiausiai mums trūko pajėgumo susidoroti su objekto autonomine gynybos sistema. Jus pavėlavot, tavo ir Antari pajėgos visą šitą laiką buvo verbuojamos ir visą gautą Nakvadriumą jau gabena į evakuacijos vietą“- pasakojo tardomasis ILLUMINATAS Alan Dutch.

Reikėjo skubiai imtis veiksmų dėl naujos iškylusios grėsmės. Neaišku ką ILLUMINATAI sumanė, tardymas daugiau informacijos nesuteikė. Todėl buvo nuspresta siūsti pas Antarus diplomatus suvieniti pajėgas. Sudarius laikinas paliaubas Federacijos Antari vadas Masia pasiūlė smogti branduoliniu ginklu iš bendrai surinkto „AMO KAUPIMO“- kas ir buvo padaryta. ILLUMINATAI neapskaičiavo tokios galimybės ir buvo sunaikinti evakuacijos vietoje su kroviniu, bet klausimų liko nemažai- evakuotas biologinis ginklas, didelis Nakvadriumo poreikis, o svarbiausia koks jų galutinis tikslas?...

Antari vadui labiau pasisekė tardymas. Sužinojęs  iš diplomatų apie Ašenų žvalgus nedelsiant ėmėsi to paties. Iš demaskuoto ILLUMINATO sužinojo apie tikrą Nakvadriumo naudą ir galią ir kad rastoje lėktuvo juodoje dėžėje yra užkoduota informacija apie kitus Nakvadriumo telkinius....

 

 

Renginio programa 07-31 d.

  • 08:00- 10:30 dalyvių atvykimas, registracija, taisyklių, žinių patikrinimas

  • 10:30- 11:00 bendras visų žaidėjų instruktažas, mobilizacija

  • 11:00- 16:00/17:00 žaidimas

  • 16:00/18:00- demobilizacija/kareiviška košė/arbata

Dalyvio bilieto kaina dalyvaujant su savo įranga:

  • 17 € apmokant iki 2022-07-25 d. 23:00 val.

  • 22 € apmokant nuo 2022-07-25 d. iki 2022-07-29d. 21:00 val.

 

  • bilietą sudaro - teritorijos nuoma, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geriausio lauko virtuvės šefo patiekalai, tinkamas žaidimui oras.

  • dalyviui neatvykus į žaidimą - mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį, kuris yra registruotas šratas.lt sistemoje.

darant pavedimą poilsio ir švenčių dienomis - pavedimo išrašą siusti į [email protected]

 Dalyvavimas tik su savo įranga.

 

SPECIFINĖS TAISYKLĖS

50Cal Browning M2HB

  • 50cal Browning M2HB sunkusis kulkosvaidis yra neprieinamame, neperšauname dote. Todėl šaudantis iš kulkosvaidžio žaidėjas yra nepasiekiamas bbs,o ir į jį šaudyti yra draudžiama. "Doto" apsaugos zona yra trijų metrų spindulio aplink kulkosvaidį ir joje gali būti tik vienas žaidėjas. Jeigu žaidėjas nutolsta nuo kulkosvaidžio daugiau nei 3 metrai- jis tampa eiliniu kariu kuriam galioja bendros taisyklės. Šaudantis iš kulkosvaidžio žaidėjas gali komunikuoti radio ryšiu. Žaidėjas budamas "Doto" apsaugos zonoje negali naudoti savo turimų ginklų bei granatas.
  • Lokacijos pakeitimas galimas tik vado isakymu. Kulkosvaidžio pernešimo metu "Doto" taisyklė negalioja. Pakeitus ugnies taško lokaciją kulkosvaidis tampa aktyvus po 5 minučių (imituojamas "Doto" statymas)
  • Laikinai nukenksminti ugnies tašką galima su granata. Jeigu granata sprogsta arčiau nei 3 metrai nuo kulkosvaidžio žaidėjas išsitraukia raudoną liemenę ir 5 minutes tampa nekovingu. Po 5 minučių tęsia kovą. Jeigu kulkosvaidininkas paliečiamas guminiu peilių iškarto keliauja į "mirtviaką"
  • Deaktivuoti ugnies tašką galima tik su specialiu ginklu- žaidimo diena per bendrą instruktažą informuoja renginio organizatoriai.

 

Amunicijos ribojimas:

  • Žaidimo metu naudojamos dėtuvės iki 150 BBS talpos. Bendras ,dėtuvėse esantis, amunicijos skaičius neturi viršiti 600 BBS. PVZ: 4 mid-cap(130-150 bbs talpos) arba 8 low-cap(40-70 bbs talpos), arba 12 low-cap GBB(30-40 bbs talpos)
  • Snaiperiams, pistoletams, shotgunams, šaudantiems su mechaniniu užtaisymu, amunicija neribojama.
  • Kulkosvaidininkai pradeda tik su vieną kartą pilnai užpildyta kulkosvaidžio dėtuve. Jeigu žaidimo metu pasibaigė skyriaus kariams šaudmenys, kulkosvaidininkas gali kitiems žaidėjams perduoti/perpilti savo amuniciją, esančią dėtuvėje.
  • Žaidėjams draudžiama neštis Loader/Švirkštus su BBS, galima neštis tik tuščius Loader/Švirkštus. 
  • Amuniciją galima pildytis tik savo FOB (forward operating base), jokio pildymosi žaidimo zonoje negali būti, apart dalinimosi BBS, esančiais dėtuvėse.
  • Taikoma išimtis asmenims, neturintiems dėtuvių iki 150 BBS talpos. Bus galima naudoti bunkerinio tipo dėtuvę, tačiau tik vieną. Jos pildymąsis ribojamas taisyklių, išvardintų aukščiau prie kulkosvaidžio pildymosi.


Medicinos taisyklė:

  • Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones (žaidybinis pleistras, bintas). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. 
  • Jei išpakuojamas pleistras susigadino, jis laikomas sugadinta bei nebenaudojama med. priemone ir reikia naudoti naują. Jei naujo pleistro žaidėjas nebeturi, tuomet žaidėjas nukraujuoja ir po 5 minučių keliauja į „mertviaką“.
  • Jei išpakuojamas bintas susigadino, jis laikomas sugadinta bei nenaudojama med. premone ir reikia naudoti naują. Bintas privalo būti naudojamas ant galvos, šalmo, kepurės, panamos ir t.t. Bintą reikia išvynioti visą.
  • Med. priemonės (žaidybinis pleistras, bintas) yra perimamos iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius pleistrus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).

 

Pirotechnikos naudojimas:

  • Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“).
  • Leidžiama naudoti granatas su F3 kategorijos petarda (galingumas iki 1g.).
  • Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus.
  • Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių atsižvelgiant į oro sąlygas.
  • Granatos naikinimo spindulys lauke yra 5 m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos (nebent jos dengia visą kūną) ir kiti daiktai, apart solidžių vientisų betoninių sienų, nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą.
  • Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja 5 m. spindulio taisyklė.
  • Angaruose, garažuose, didelės erdvės patalpose- galioja lauko taisyklė.

Šaudymo taisyklės:

  • Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5 m.  
  • Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama 2 klasės ginklų turėtojams (pavieniu rėžimu), o kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas galimas tik jei pro išorinę pastato šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje (į skylę turi tilpti ranka nuo kumščio iki alkunės vertikaliai ir horizontaliai) yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
  • Pastato antrame aukšte šaudymas galimas visų ginklų turėtojams. Šaudant iš gilumos privaloma įsitikinti, kad prieš šaudančiojo vamzdį netikėtai neišlys priešininkas ir nebus sukelta traumų. 
  • Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra leidžiamas tik tiems, kurių ginklo greitis neviršija 130 m/s. (tik pavieniu rėžimu), laikantis saugaus atstumo taikomo savo klasės ginklui.
  • Jei šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą ar iš už kampo nematant priešo, šaudyti griežtai draudžiama. 
  • Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu ar shotgun, arba turint papildomą ginklą iki 130 m/s.
  • Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės.
  • Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.
  • Atvejai, kuomet susitinka du žaidėjai su besitaikančiais ginklais ir atstumai nėra saugūs šauti vienas į kitą. Abu žaidėjai traktuojami kaip pašauti ir vadovaujasi medicinos taisyklėmis. Jei situacija yra tokia pat, tačiau vienas iš žaidėjų yra su pistoletu, o kitas su karabinu, tai žaidėjas su karabinu traktuojamas nukautu, nes žaidėjui su pistoletu saugaus atstumo taisyklės leidžia šaudyti. 
  • Atvejai, kuomet vienas žaidėjas stovi nugara ir skaičiuoja paukščius, o kitas žaidėjas iš nugaros prieina tyliai su karabinu ir saugus atstumas neleidžia šauti ( t.y. atstumas mažesnis nei 5 metrai ), žaidėjas, skaičiuojantis paukščius, traktuojamas nukautu ir vadovaujasi medicinos taisykle.
  • PIF PAF, BANG BAN ir t.t taisyklė negalioja

Žaidybiniai daiktai:

  • Žaidimo inventorius, rekvizitai gauti užduočių metu yra perimami iš nukauto žaidėjo (t.y. jei nukautas priešiškos komandos žaidėjas kviečiasi mediko, iki kol jis nukraujuos galima prieiti prie žaidėjo ir paprašyti atiduoti žaidybinius daiktus. Žaidėjas privalo juos atiduoti).
  • Jeigu žaidėjas nukraujuoja ir iki to niekas nepasiima žaidybinių daiktų (med. pleistrai lieka pas nukautajį)- žaidėjas privalo pranešti pusės vadui paliktų daiktų koordinates radio ryšio budu arba nedelsiant pranešti jam prisistatant.
 

PUSĖS

FEDERACIJA ANTARI

Lokacija:

  • Tikslinama

AŠENŲ SĄJUNGA

Lokacija:

  • Tikslinama

ILLUMINATAI

Lokacija:

  • Dislokuoti slaptai
  • Tik žaidėjai dalyvave 5 ir daugiau kartų BoS serijos žaidimuose
  • LARP elementai

Rezervas

Pajėgų paskirstymas organizatorių nuožiūra jei atsiras laisva vieta.